Buchar s rotujícím odkrytým setrvákem a "zvukem plochým jako prd"
První dojmy - Nakopnutí jednodušší než jsem čekal, řazení perfektní (jen je vpravo), brzdy brzdí (jen zadní je vlevo a na patu), pohodlný posaz. Dlouhý jak jozefčík, ale výborně ovladatelná s těžištěm u země - jako fichtl :-)
Recenze
Dlouho jsem ju chtěl a ježto nejsou tu ani tam běžně k dostání, tak jsem se při příležitosti výletu do Itálie pro díly na jiný stroj koukl do italské inzerce a domluvil si něco při cestě. Přece nepojedu s poloprázdným autem
Je to konečně klasická Guzzi éry před zavedením V2+kardan, tak jak to dělali od roku 1921. Jednobuch ležatý, pružiny zadního pérování pod motorem, setrvák venku mimo skříň. Vepředu teleskopy s hydraulickým tlumením, vzadu pro možnost seřizování návrat k třecím tlumičům.
A opět kontrolní informace pro Rádio Jerevan:
Vleze se Guzzi Falcone do VW Touran 2016? Ano vleze, když se odmontuje přední vidlice (dva šrouby, odpojit brzdu, tachec a elektriku), řídítka, zadní kolo a výfuk. A ještě s vejdou tři lidi. A ve dvou to jde cobydup.
Převoz v autě masakr - obdivuji, že někdo má na to takhle dát do kupy mašinu, která by u mne mohla stát jen ve stodole.
Moc pěkný kousek A ten převoz v autě pobavil
Nádhera ať slouží
Krásná a u nás unikátní. Gratuluju.
No tak to je hodně velká paráda,určitě klenot na českých silnicích .Přeju radost a požitek z jízdy .