Honda CBF 1000 (2006)

Aktualizováno 6.2.2017
Zobrazeno 733x

Vloženo: 27.03.2017, Uskutečněno: 26.03.2017, Zhlédnuto: 10x

v sobotu se nám udělalo hezky a tak Míša nevydržel a donutil mě i přes stále nedoléčenou nohu po pádu z lyží, vyjet. Trochu jsem se cukala, ale pak mi to nedalo a udělala jsem dobře. Motorku jsme koupili loni v listopadu a ani jsme ji neprojeli, prostě se nám za tu cenu líbila a tak jsme ji koupili. Takže první zkušební jízdu musel udělat Míša. Přijel a oba palce měl nahoře. Prý mi ji bude asi občas brát , to teda nevím. Tak jsme vyjeli. Jak jsem se rozjela okamžitě zmizela váha motorky. Vzali jsme to na dálnici, první kruháč na pohodu, pak už vše super. Dojeli jsme přes Totál na benzinu. Krásně se vodí, je ně moc hodná, Sněhurka moje. . Natankovali jsme a vyrazili směr Letiště Ralsko, cesta super. Při předjíždění nemusím podřazovat jako u Kawiny, v zatáčkách mě to nutí přidávat. Konečně si zatáčky vychutnávám a nemám křeče v podbříšku. Jak jsem bez ní mohla být. Trochu jsem ji tam potrénovala, otáčení ale i rychlost, dala jsem 200km/h, víc se zatím neodvážím. Z letiště jsme vyrazili směr letadlo Mladá Boleslav na kebab a zmrzku. Pak k Fandovi do Radvánovic, tam jsme pokecali trochu je zdrželi a trochu navnadili . Na večer po 17.00hod jsme vyrazili směr domov, už bylo chladněji a tak pomohlo vyhřívání na gripech. v 17:30 cca dojezd domů se super pocitem. Fakt nechápu proč se původní majitel Sněhurky rozhodl ji prodat a hlavně i za tu cenu.Super pocit, super den, jak jsem mohla tak dlouho vydržet a otálet s přestupem na silnější moto. Sobota cca 170km. V neděli jsme museli také vyjet, ale už né sami . Jel Roubas s baťohem a teplákama na židli, Fanda a Aja Bavorák, Maty bandit, Děda na jukině fakt borec 72 let, Míša Black, Já sněhurka, a později se k nám přidal Jiřík na stromu s mladou. Při výjezdu od nás na kruháči jsem si škrtla bolavou nohou o silnici v náklonu, au au to mám z toho lachtana, holt ji ještě neohnu , ale v náklonech musím být opatrnější. Směr Mimoň letiště pak, oběd v Doksech, zmrzlina ve stráži pod Ralskem a domu na grilování. Něco kolem 140km. Jo zpátky byť jsem nechtěla, ale v rámci dobrých manželských vztahů jsem byla donucena jet přes Ještěd. Takhle jsem si ho ještě nevychutnala, sice mi kluci ujeli a Roubas po Míšovi přede mnou hodil sněhovou kuličku, tím mi udělal na silnici v zatáčce prekérní sněhovou kalamitu , ale vzládla jsem. Mám fakt dobrý pocit jak z mašiny, tak i ze sebe.

kumba33 (0) napsal 27.03.2017 v 12:55

jen tak dál ,děláš nám radost

• Dovča 2017

Ta jsem tu dlouho nebyla, nebyl čas. 29.7-5.8.2017 najeto cca 2800km, rakouské alpy- gross, italské alpy- Passo Gavio, passo Stelvio, Slovinsko- triglav a ruská cesta, koupání v ledovcových řekách a nakonec 2 dny v Chor

Typ: Dovolená
    Vloženo: 22.08.2017
    Uskutečněno: 22.08.2017
  • Chalupa

Po práci si vyvětrat hlavu na Chaloupku do Jindřichovic p. S., zkontrolovat po zimní škody a zase zpět domů. Cestou tam Míša natáčel, problém je stejný jako v neděli. A cestou zpět se se mnou honila audina na Albrechťáku

Vloženo: 13.04.2017
    Uskutečněno: 13.04.2017
  • Pekelky + Sychrov

V neděli 09.04.2017 výjezd poprvé s kamerou, Míša ji měl na hrudním pásu, no je z toho prdlajs, teda má krásné plégo a víme kolik přesně jel. Dojeli jsme do pekelek , tam dali kávu a kofolu, dětem koupili v Doksech zmrz