Moto s jednoduchou, ale nedoloženou historií. Požkrábaná, ale naprosto kompletní a nepoškozená.
První dojmy - Obdivuji, jak to mohlo fungovat když to vyjelo z fabriky. Dodělej si Doma je správná definice. Obdivuji ale technická řešení některých záležitostí, někdy i úsměvná. Jízdní vlastnosti se z prvních prohánění po ulici na začátku zimy tváří jako dobré. Kola jsem dokázal pěkně vycentrovat, tlumiče tlumí relativně ok, moto drží stopu, nekroutí se, je stabilní i v malé rychlosti, je cítit krouťák motoru. Lépe se podřazuje než s moto s řetězem - nechá si líbit i agresivní brždění motorem.
Recenze
Jsem třetí majitel stroje, s tím že druhý byl kolega z práce, který ho jen skladoval. První majitel ho koupil jako ukradený nový z fabriky od vojáků - pašeráků. Moto jsem koupil v rozloženém stavu, údajně s nějákým problémem s motorem (jeden válec). Po různém doobrábění, dokončování a pečlivém čištění, restauraci a promazání jsem vše složil. Elektro jsem udělal nové, tak aby fungovalo. Altík původní, stejně jako mechanické relátko dobíjení a původní zapalování. Mám k tomu skoro komplet diferák, vidlici a vše co je třeba k přestavbu na hnanou sajdu. Sajda ve stejném stavu jako moto, jen ještě nezrenovovaná. Také k tomu mám origo nářadí, některé originál gumové ND, originál manuál, originál vyschlou sadu na lepení duší, měřák kompresí, svíčky, kanystr... no prostě vše co má být a vše ZDĚLANO V SSSR. Příští sezonu dám na Včka a budu snad jezdit sólo, přestože takhle tento model nikdy jezdit neměl.
Uvažuji o nových karbecech K-68 kvůli lepší těsnosti a seřizování, pak taky elektronické zapalování.
V příloze video z prvního našlápnutí, karburátory seřízeny jen odhadem.
paráda..krásnej stroj
Pecka!
Přeji hodně spokojených kilometrů .