Kvůli výměně téhle banality musíte sundat nádrž, airbox a celou vstřikovací rampu. Když máte odpojenou asi desítku hadiček a mnoho konektorů, tak se teprve potom dostanete k domečku termostatu. Vyměnit ho za nový funkční už je prkotina, ale pak musíte vše seskládat správně zpět a nezapomenout nic zastrčit. Rovnou jsem vyměnil i ovladač sytiče, který už byl vadný. Ten je přišroubovyný zespod na rampě. Doba práce cca 8 hodin.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Zatím olej a chladící kapalina. Později mě ještě čeká řetězovka, destičky, brzdovka, vzduchový filtr... Loni jsem dělal rozvody a ventily.
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 05.03.2024 |
Uskutečněno:
| 04.03.2024 |
Tachometr:
| 92220km |
Komentářů:
| 1x |
-
Proběhlo seřízení vent. vůlí, výměna rozvodových řetězů a napínáků, výměna oleje a filtru. Seštelování a kontrola všeho důležitého. Takže motorka si jen ševelí...
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 30.06.2023 |
Uskutečněno:
| 30.06.2023 |
Tachometr:
| 86300km |
-
Po skoro pěti měsících odstávky bylo už nutné nastartovat a prohřát motor. Dnes bylo 10°C a slunečno, takže jsem dal 25 km a vyzkoušel tak repasované tlumiče a novou zadní gumu. Takže bez nějakých extrémních náklonů a s
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 23.02.2022 |
Uskutečněno:
| 23.02.2022 |
Tachometr:
| 83465km |