Vzduchový filtr už měl dost, takže na novou sezonu jsem koupil nový, dále je stále kousala otázka clony příruby karbce , takže tryska 95 je doma a clonu jsem zvětšil na průměr příruby, po nastartování otáčky vzrostly moc vysoko i na sytic, takže jsem karbec nastavil ,po relativním zahřátí motor bubla asi v 1000 otáčkách ,na plyn reaguje krásně, na jaře doladim zbytek,
Při sundání příruby měla při proudění směsi po stranách dost otřepů a výstupků, takže jsem vzal vrtačku s násadou s brousil až do hladka
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
jelikoz se mi libi stav ktery odpovida tomu jak vyjel motocykl z vyrobni linky, vymenil jsme zrcatka za hranate, jeste jsem uvazoval na kulatyma ,ale z duvodu lepsi viditelnosti jsem zvolil ty na foto, zavit m10 krasne p
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 13.10.2016 |
Uskutečněno:
| 13.10.2016 |
Tachometr:
| 75419km |
-
Jelikož se mi kolo téměř neproticilo , rozhodl jsem se pro repas, gumičky, pístky ,brzdovka a desky,..
Prachovky jsou dobré,
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 04.10.2016 |
Uskutečněno:
| 04.10.2016 |
-
takze po precteni par upravcu a zkusenych motorkaru, jsem i ja odstranil plastovy tunilek ve filtrboxu
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 27.09.2016 |
Uskutečněno:
| 27.09.2016 |
Tachometr:
| 75450km |
zda se mi ze moto lip reaguje na plyn, vsude pisou ze s clonou mas mit 100 ht ,a bez clony (rizlou) ma byt 92 nebo 95 ht, je zima takze jsem se jeste neprojel, vice mene ja uz tu clonu mel tak napul rozmrvenou, jinak snad trochu pomuze lestena priruba
A nepapinká to pak nějak o moc víc? Líp to jede? Já myslím, že mám HT snad 94 a clonu, jehlu na horním zářezu a nezdá se mi, že by to jelo blbě... Bez clony (s prořezanou) a s oddělanou přepážkou v sání by měla být snad tryska až 110+