Krasna, velka, silna a tezka. Silnicky a rychla jizda me nikdy moc nebraly. Moje srdce bije pro choppery.
První dojmy - Prvni dojem byl velky respekt. Prece jenom jsem do te doby sedlal Drag Star 650, takze docela velky skok. Jeste dneska mam obcas pocit, ze se mnou cvici, ale na druhou stranu jezdit bez respektu je cesta do pekel.
Motorku bych doporučil pro - Pro nekoho, kdo uz ma neco odjeto a pri jizde se chce kochat. Silnicka to proste neni.
Doplňky na motorce - plexi, svetelna rampa, stitky na svetla, riditka, rukojeti, chrom. kryty blinkru, ram blatniku, sani Baron, ladene vyfuky Hard-Krome, deflektory, padaci ram, predkopy, plastove bocni kufry, operka spolujezdce, zadni nosic s kozenym kufrem, ramecek RZ
Recenze
Po par letech na Drag Star 650 jsem citil, ze to bude chtit neco silnejsiho. A protoze s Yamahou jsem se citil fajn, byla to docela logicka volba. Motorku jsem koupil na Slovensku, ale je to dovoz z USA. A tady pozor! Na Slovensku si s E homologaci a vyjimkama (na veci co ji nemaji) moc hlavu nelamou, takze pokud ve slovenskem technicaku chybi, budes muset na Dekru a zacit uplne od zacatku. A ver, ze to neni na chvili a uz vubec ne zadarmo. Abych to zkratil, tak jsem musel ruzne vymenit, dokoupit a upravit asi 9 veci. Vcetne kompletni vymeny vyfuku, ktere jsem koupil na e-bay a nechal poslat z USA. Dohromady to vyslo na peknych par tisic vcetne zvyjimkovani a poplatku Dekre a na uradech.
Co se tyka motorky tak diky velkemu objemu proste jede. Ochotna jet i v nizkych otackach, kdy si clovek mysli, ze uz to motor neda a zakucka se. Podrazovani a brzdeni motorem te pred zatackou nebo krizovatkou bezpecne zpomali, takze na brzdy saham az je to opravdu nutne. Kdyz uz je treba brzdit, tak urcite driv nez pozdeji, protoze tech 400+ kilo (i s jezdcem) se zastavuje hur nez treba kolo. Diky hmotnosti a vykonu neni skoro poznat ze nekoho vezu. Spotreba je umerna jizde. Pri plynule jizde mimo obec dokazu jet za 5.5 litru, naopak pri svizne jizde a po meste se da vysplhat i k sedmi litrum. To se pak zda ta 20ti litrova nadrz mala. Na dlouhe trasy urcite ano. Motorka ma siroke pohodlne sedlo pro ridice, ale spolujezdec uz si to tolik neuzije. Jo a abych nezapomnel, tak je potreba vzdycky myslet na to, kde clovek zastavi, aby se znovu rozjel, kdyz jede sam. Couvat i do mirneho kopce je nadlidsky ukol (na zpatecku zapomente).
Paráda,
U těchto strojů prostě není co dodat
krásná.
Krásnej kousek
Nazdar bouráku,tož tě tady vítám a doufám že to spolu někdy a někde protáhnem...Mašina je super!!!