Další postřehy. Co se týče jízdy ve městě a v hustém provozu, luxusní, parádní. Na světlech to vystřelí a s elektrickým startováním (12V verze), se dá bez problému i vypínat motor při delším stání. Se startérem pak motor okamžitě naskočí a jede se dál.
Ani po dvou tisících kilometrech za pár měsíců nepozoruju zhoršení motoru nebo projevu. Co je ale katastrofa jsou špice a pneumatiky. Řešil jsem jeden vážný defekt na předním kole, který mě učinil imobilním a musel jsem motorku dotlačit do garáže. Naštěstí duše stojí dvě stovky takže to není žádná hrůza. Horší jsou špice, při výměně se totiž nemění pouze jeden, ale většinou s jednou prasklou špicou se přidají další tři při výměně, pozor na to.
Jako zážitek určitě mohu doporučit delší trasu. Měl jsem tu možnost za jeden den najet nějakých 450km za poněkud ponurejšího počasí. (ano, byla zima, ale pršelo jen dvě hodiny). Posezení je jakž takž pohodlné a dá se i několik hodin v kuse jet. Na delší projížďky mimo hlavní tahy je tento moped jako dělaný. Rychlost 50km /h je na kochání a rozhlížení se ideální. Kopce, roviny, bláto, všechno bez problému. Co se dá ale považovat za problém je brodivost. Nedoporučuju po vzoru některých lidí na Cross motorkách projíždět malé potůčky nebo hluboké kaluže. Sání motoru není moc vysoko a je velmi snadné dostat do motoru vodu.
Na lesní cesty je to taky luxusní počit, ale do větších výmolů bych doporučil nejezdit :) Nevyjede to :)
Momentálně betka spí a chystá se na předsezónní kontrolu a správu. Doufejme, že bude stejné teplo jako v minulém roce a bude se dát jezdit až do listopadu.
Vlastník | Kjutl | |
---|---|---|
Vloženo | 11.7.2016 | |
Aktualizováno | 10.5.2019 | |
Zobrazeno | 2 181x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ