Plnoletá kočka na cestování. Ještě jednou projede Evropu a jde do šmelcu
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Překvapivě lineární průběh výkonu. Má kvělý zátah i na šestý rychlostní stupeň. Se dvěma kotouči ve předu velmi obstojně brzdí. Měkké tlumiče, sedí jak přibitá. Pěknej zvuk, od pěti tisíc absolutně žádné vibrace, jako kdyby člověk plul a ne jel.
Motorku bych doporučil pro - Asi pro ty co odhodili třiapůlu a chtěj zkusit co je pohodlný cestování a ne se krplačit na zalehávačce. I vyyšší holka by na ní mohla bezproblému jezdt
Doplňky na motorce - Máme padáky, vyhřívaný hefty, cestovní plexi + štítek Vario MRA,Givi držák + tři Givi kufry, řidítka s mezikusem posunutá dozadu skrz posez a tankvak. O místo není nouze
Recenze
Za ty tři dny co jsem slavnostně udělal A neeomezeně (odhodlával sem se 8 let) tak jsme stihli najet něco málo přes 600 kilomtrů. Z toho třetinu i ve dvou. Přítelkyně mě pochválila, že to není utrpení jako na Gsku (nemyslím Bawo aby mi někdo náhodou nevypálil do rána garáž ). Dá se na ní jet i pila ale spíš je to silničně cestovní stroj. Maximálka 180 ale jak vždycky tvrdím, že se smrti nebojím tak to už jsem se opravdu bál. Není to jako jet 180 na litru dvojkou lážo plážo. Tady už při 180 nastává rychlost rozpadu. Pojišťovna by to vyhodnotila jako pokus o sebevraždu a pojistka by nebyla vyplacena. Vždycky breptám ale s Diversionem jsem zatím spokojenej. Těch motorek je milion, dílů je milion. Literatury a recenzí a zkušeností od lidí hromada. Zajímala by mě v 900ce. Ne že by nebylo 10 - 20 tisíc navíc ale říkám si, že jich není tolik skrz případné díly (nové to je palba) a pak že bych si ji koupil za rok, nebo dva aby mě to trochu potahalo a já měl dobrej pocit, že jsem někam postoupil . Docela rád bych ji projel na okruhu (ne zhuntoval ale jednou zkušebně projel) jak moc rychle padá do zatáček a jak se chová. U nás je to na silnici samý obilí (na tom jeden chudák zakukal ) pak občas někdo vyjede z lesa a další má na pohřbu 300 lidí a na kontě 25 let. Takže při běžným ježdění se držím strécovýho hesla " spěchej ale pomalu". Už i přítelkyně mi řekla, že jsem s ní jel pomalu tak to už je na to koupit šátek s lebkou a nějaký pojízdný zábradlí na to chrchlávání po okolí . Startuje za studena i za tepla na brnk - to jsem ani dle recenzí nečekal ale co už - stalo se.Nehledě na to, že jsem se natlačil dost a to je fakt. Snad nějakej ten tisíc bez přistání ve škarpě najedeme a pak půjde zase dál jestli se do ní nezamiluju. Ale to by ji pak huntovyly jednou děcka a to by taky bylo strašný.
pěkná, jen z těch obrázků nevyčtu, jak jsi tam přidělal ty kufry
Hodná a spolehlivá motorka. Jsem zvědavý na Tvůj motorkářský postup. V roce 2000 jsem byl ohromený výkonem Cagivy Canyon 500. Myslel jsem, že nic silnějšího nikdy nebudu chtít. No - myslet znamená hovno vědět. Přeji hodně krásných zážitků.
Opravdu jsem se zasmal,dobry hlasky Nedavno si dva moji kamaradi koupili taky Diversny,no nezbylo mi nic nez jim potrast rukou a rict,kurva dobra volba jo a 10b
Dobrej ročník
Nazdárek tak ať Ti to jezdí mám jí asi tři týdny a je to dobrý stroj až na to, že sní musím z garáže couvat.