Už byl třeba menší facelift. Ten kdo ví, jak vypadají tovární směrovky u XT 600 E, tak mi dá za pravdu (origo blinkry možno vidět na předchozích fotkách motorky).
Nicméně cesta ke kýženému vylsledku nebyla tak jednoduchá. Nejhorší byl fakt, že originální směrovky se na můj model v nějakým hezčím provedení nedělají a čirá sklíčka taky ne. Padla volba na univerzální blinkry. V žádném případě jsem nechtěl LEDky, ať nemusím řešit přerušovač nebo odpory.
Blinkry dorazily poštou a bylo nutno přepájet konektory na originální co má XT. Taky přišla řada na uchycení blinkrů na motorku. Předem jsem se nepodíval co tam je, tak jsem koupil blinkry “naslepo”. To mělo za důsledek, že neměli patici (rozuměj závitovou tyč s dírou uvnitř), kterou jsem naštěstí vypreparoval z nějakých starých čínských blinkrů co se mi válely doma. Když jsem si myslel, že patice i konektory jsou vyřešeny, objevil se problém s wattáží blinkrů. Origo blinkry mají 21 W a ty nové pouze 10 W žárovku. Takže buď tam nějak dostat 21 W anebo přidat odpor. Cesta nejmenšího odporu mě dovedla k tomu, že jsem tam nacpal 21 W žárovku.
Myslím, že to všechno stálo za to - vzhled celé motorky se změnil a kdyby to dělalo jakokouliv neplechu, originální blinkry tam přeci vrátit můžu vždycky.
Vlastník | kubal | |
---|---|---|
Vloženo | 17.3.2016 | |
Aktualizováno | 19.11.2019 | |
Zobrazeno | 6 674x |