Jedu si takhle z práce a.. najednou to chcíplo a nejde nastartovat. Odtah domů a tam zjištěno, že z alternátoru neleze ani volt (z ani jedné cívky).
Převinuto svépomocí. Použil jsem raději drát 1,25mm s dvojitým lakem. Možná i díky tomu (nebo snad mojí nešikovností :)) se mi na paprsek vešlo jen 43 závitů oproti původním 50-ti. Na funkci to ale zatím nemá vliv, dobíjí to.
Mno, finanční náklady převinutí svépomocí cca. 900,- (zahrnuje to, že finální lak a napájení vývodů mi udělal firma).
Časově jsem tím strávil asi 11 hodin (hlavně tím motáním).
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Provedena STK (Mýto u Rokycan). Zjištěno pouze chybné seřízení světlometů (potkávacího i dálkového), svítili příliš do země - protože za mnou nikdo nebyl, seřídili jsme světla s ochotným mechanikem na místě :-DD
Jinak
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 04.10.2017 |
Uskutečněno:
| 04.10.2017 |
Tachometr:
| 49640km |
-
Svépomocí provedeno:
Výměna chladící kapaliny
Výměna svíček (osazeny NGK Iridiové)
Kontrola vůle ventilů a jejich úprava (malé vůle na 6-ti výfukových ventilech)
Přeměřeny obě vačkové hřídele
Přeměřeny vůle uložení
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 08.03.2017 |
Uskutečněno:
| 04.03.2017 |
Tachometr:
| 43774km |
-
Obuty nové bačkůrky od Dunlop - Sportmax RoadSmart II
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 20.09.2016 |
Uskutečněno:
| 17.09.2016 |
Tachometr:
| 42110km |