Je to starý, rezatý, ale chtěl jsem to a tak to mám.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Z jízdy zatím žádný dojem nemám, protože to nejezdí. Ale posaz je super - dlouhý a nízký stroj, co má složité ovládání.
Recenze
Tento stroj jsem si vybral, protože na jedné burze v Chotusicích se mi moc líbil.
Nějak jsem neřešil, co to přesně je a co tomu chybí.
Prostě to pobláznění bylo nějak silnější, než zdravej rozum.
Teprve po přivezení jsem začal zjišťovat, co to je, jak je to starý, co tomu chybí nebo naopak přebývá.
Ale nijak mě to neodradilo, tak je stroj doma a čeká na renovaci.
Mezitím čekáním se shánějí díly a literatura.
Z podstatných dílů už chybí jen olejové čerpadlo.
No ale zpátky ke stavu:
rám za motorem prasklej, přední vidlice po bouračce letovaná, nádrž prohnilá, na válci uražená žebra a já nevím co ještě.
Někdy se ale snad dočkám a stroj znovu pojede a když úředník dá, tak možná i na nějakejch značkách.
Čeká tě hodně práce,taky mám moto od stejné značky.
No tak to je naprosta parada!!! . Vubec se nedivim ze si neodolal... pred renovovanim vrele doporucuju stranky kde se pise misto o renovaci o dasich pristupech co zachovaji historickou hodnotu http://www.motorestaurovani.cz/.
Je to krasavice!
Hlavně si na ni pořiď nějaký kvalitní řetěz se zámkem (ABUS s bezpečnostním stupněm 20), připni motorku k topení a klíč zahoď do kanalizace, aby jsi ji nemohl prodat, kdyby Tě taková věc ve slabé chvilce napadla, jako se stalo kdysi mně, když jsem se zbavil obou skútrů prase (rozuměj ČZ 175/501)...
Pěkná mašina tak ať se daří s renovací
To je nádhernej kousek.Závidím! 10b.