renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/639 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CadLubeen
Vloženo 18.12.2015
Aktualizováno 4.4.2024
Zobrazeno 11 346x
HODNOCENÍ PROFILU OD 37 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 07.02.2018, Uskutečněno: 06.02.2018, Zhlédnuto: 60x


Po vzoru Sprinterky a Drtiče lebek jsem i já nevydržel a pustil se s kamarádem do další úpravy pro nadcházející sezónu 2018.

Doplnění zweitaktmotoru klapkami do sání . Zatím jsme ve fázi ladění tvaru domku a umístění jednotlivých dílů

A až to tam všechno sedne, tak se budou dít strašný věci

to be continued...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Deyva (3) napsal 14.02.2018 v 15:42

-> CadLubeen jj přesně. Podle Beranidla. Pokud se k tomu dostanu, bude to určitě v deníku

CadLubeen (3) napsal 12.02.2018 v 16:18

->Deyva Dellorto byl určitě krok správným směrem, ta motorka je úplně jiná.

Každopádně doufám, že klapky budou ještě větší skok .

Vejfuky předpokládám podle Beranidla . Taky jsem o nich přemejšlel, ale nakonec jsem narazil na rozpor v teorii celé té úpravy v podobě kuželu vlisovaném v tlumiči výfuku. Ten podle mě vytváří jakousi první vejfukovou ,,pseudokomoru´´, tím pádem mi to nedávalo moc smysl => seženu dvoukomoráče.

Každopádně jestli se do toho pustíš, dej vědět jak to dopadlo. To mě zajímá

Deyva (3) napsal 11.02.2018 v 17:27

-> CadLubeen tak to bych fakt rád někdy viděl naživo nebo aspoň video Já jsem dal taky jen dellorto zatím a chtěl bych ty laufy, ale i s tím dellortem to jede mnohem líp řekl bych :)

CadLubeen (3) napsal 08.02.2018 v 12:16

-> mildafleck Čéče nevím jak ty úpravy souvisejí se spotřebou, ale pro mě právě to, že ten motor není úplně super super už od základu, je jakási výzva a právě proto ho ladím. Čím horší je v základu, tím větší je tam prostor pro vylepšení

Na takový Africe už toho asi moc nevylepšíš

->Deyva Karbce budou dva. Pravděpodobně Dellorto, kterej už jezdím teď

Deyva (3) napsal 08.02.2018 v 10:47

Jaaj tak to jsem zvědavej Co tam bude za karbec? Já bych chtěl letos zvládnout aspoň absorpční výfukový vložky do origo výfuků.

mildafleck (-5) napsal 07.02.2018 v 22:00

Hodně štěstí myslím že už tak při spotřebě 6L jsou dle mého názoru tyto úpravy nesmyslné.Motor Jawa 350/640 nemá smysl ladit je od základu špatně...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Reed valves on the JAWA engine III

    Všechno už je na svém místě! TwinCarb je na světě. A jede! Trošičku mě potrápil při ladění, ale nakonec se to snad povedlo... :-) Točí 7 500 ot/min na 1, 2, 3. Na čtyřku podle tacho necelých 160 km/h v leže

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 26.03.2018
    Uskutečněno: 12.04.2020
    Komentářů: 2x
  • Reed valves on the JAWA engine II

    Tak se konečně podařilo doladit všechny rozměrový nejasnosti a následně vyrobit tuhle duralovou nádheru :-DD . Zatím všechno sedlo jak prdel na hrnec! Doufám, že se to v tomhle duchu ponese i dál. Domek je zatím na s

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 22.03.2018
    Uskutečněno: 22.03.2018
    Komentářů: 3x
  • TYDLE VIDLE

    Úprava pro sezonu 16. Původní nosné trubky s manžetou, které už nebyly v nejlepší kondici, vyměněny za tvrdochromové z 640. V podstatě to pasuje akorát jsem vyrobil distanční kroužky pod tlumiče. Když jsem do nových

    Typ: Oprava
    Vloženo: 27.02.2016
    Uskutečněno: 27.02.2016


TOPlist