Krásná motorka klasického vzhledu s přívětivými vlastnostmi co odpustí chybu
Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany)
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSR 600: důvod neuveden
Honda CB 600F Hornet: důvod neuveden
První dojmy - První dojmy byly: příjemný posez za řidítky, dobrá ovladatelnost, krásný vzhled. Po prvních kilometrech si člověk postupně rychle zvykne jak na řazení, tak na brzdy. CBFko je celkem tichý stroj, s krásným plynulým projevem.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je dobrá jak na kratší výlety, tak na delší trip. Rozhodně je dobře ovladatelná, takže dobrá volba pro začátek a kdo chce, tak i rychlost si s ní užije.
Doplňky na motorce - zadní kufr GIVI, laděný výfuk MIVV Exhaust, upravené sedlo DDT custom seats
Recenze
Bratr měl HONDU CBF 500 a po několika svezeních jsem se rozhodl pořídit vlastní motocykl. Volba padla na větší sestru HONDU CBF 600N (kulatý světlo je hustý ) Přemýšlel jsem i o Hornetu, ale CBFko má hezčí zadek a příjemněji naladěný motor.
Motocykl má velmi slušné brzdy. Klasické řazení, ale velmi doporučuji dodělat si ukazatel zařazené rychlosti. Zátah motoru je plynulý v celém spektru otáček.
Spotřeba se podle stylu jízdy pohybuje přibližně okolo 6l. Motocykl je využitelný jak na dojíždění dopráce, proplétání se městem, tak i na pěkný výlet. Dojezd na jednu nádrž je tak okolo 300km ale se seriovým sedadlem je tato kilometrová nálož v kuse až moc
Za 8000km provozu mě potkaly jen dvě poruchy a to byla výměna spínače brzdových světel na řidítkách a rozdělání, promazání a vyčištění sdruženého přepínače na pravé rukojeti řidítek, který způsoboval nepravidelné rozsvěcení hlavního světlometu.
Mám moto dva roky a nemám žádne podstatné výhrady, zatím mi CBFko plní to co od něj chci.
10 bodu...tomu bifteku