Velké enduro své doby, vhodné k cestování, které nepohrdne ani výletem do terénu.
Jednoduchá a prověřená technika.
První dojmy - Překvapilo mě při prvním zběžném seznámení, že na rozdíl od dnešních "endur" jde o poměrně velkou motorku. Rozměry, jízdní výkony a samozřejmě i hmotnost zcela odpovídají době vzniku, ale stále má co nabídnout.
Doplňky na motorce - pancéřovaná hadice př. brzdy, nosiče kufrů, přídavné světlomety, mřížka př. reflektoru, vyhřívané hefty, sportovní výfuk
Recenze
Na moto nemám mnoho najeto, ale mohu potvrdit, že motocykl zcela v pohodě zvládá cestování po silnici. Zde je mírně znát omezená pružnost jednoválcového motoru, na oplátku poskytuje dostatek krout. momentu, který to vynahrazuje. Vyvaž. hřídele odvádí dobrou práci a odstraní většinu z vibrací, což mě po zkušenostech s jinými jednoválci mile překvapilo. Sedlo je určeno spíš do terénu, je tvrdší a docela úzké. Osobně mi to nevadí. Brzdy jsem osadil pancéřovou hadicí na předním kotouči. Účinek je nyní znatelně lepší hlavně na silnici a nemohu si v rychlostech do 100km/h stěžovat. Než jsem si zvykl na E07 a přední 21 p. kolo, měl jsem rozpačité dojmy z jízdy po silnici. Ale jde pouze o zvyk. Větrný štítek byl mohl být i vyšší. V lehkém terénu, tj. polní a lesní cesty, je moto jako doma. Mám podloženy přední pružiny a zadní centrál dotažen na max. Možná do budoucna mírně doladím. Vlastnosti v těžším terénu nemohu příliš hodnotit, v mém případě je limit hlavně odvaha.
Parádní stroj.