Honda CB 600F Hornet (2004)

Vlastník Pocárek
Vloženo 20.2.2009
Aktualizováno 15.9.2011

Vloženo: 29.06.2009, Uskutečněno: 13.06.2009, Stav tachometru: 24658 km, Zhlédnuto: 2x

S partou kamarádu jsme se vydali na dovolenou na Slovensko. Vyjížděli jsme z několika míst v České republice a nakonec jsme se sešli v malém městečku Jemnice, okr. Třebíč. Když jsme se sešli, pokračovali jsme směr sloveské hranice. Protože jsme již měli každej slušnou dávků kilometrů za sebou, rozhodli jsme se, že první noc zakotvíme ještě v České republice blízko Slovenských hranic. Našli jsme výborný kemp v malé vesničce Hovězí (blízko Vsetína). Najeto přibližně 400km. Kemp Hovězí. Protože se nám nechtělo vybalovat stan, přespali jsme v chatkách. Kemp můžeme vřele doporučit. Příjemná obsluha, docela levno. A hlavně se v těsné blízkosti kempu nachází hned dvě hospody.
Po cestě docela přepolicajtováno což mohl potvrdit náš další kamarád Pavony(Suzuki GSX-R 750 Srad), kterej se za náma přijel podívat jen na noc, stálo ho to 1000kč za rychlou jízdu a to nebudu mluvit o tom, že po cestě ještě dvakrát zabloudil .
Druhý den ráno (pro někoho z nás dost náročný po větším přísunu chmelového moku a následně flašky nějakých zlatých medvídku) jsme vyrazili přes Slovenské hranice směr Liptovský Mikuláš. Po příjezdu k největší vodní nádrži na Slovensku Liptovské maře Liptovská mara jsme zjistili, že kemp kde jsme se chtěli ubytovat je drahej jako prase prostředí sice super ale ten ranec za ubytování je opravdu nesmysl. Proto jsme popojeli o kousek dál do městečka Liptovský hrádok, kde jsme našli luxusní kemp u hotelu. Místečko přesně pro nás, malej kempík a hlavně levnej (ani se nemuselo platit za motorky). Kemp Liptovský Hrádok A to nejdůležitejší, každej den se na vrátnici hotelu střídaly krásný ochotný slovenský děvčata, no prostě nádhera .
Tady jsem tedy vybalili stany a udělali si takovou malou slovenskou základnu. Každej den jsme z kempu vyráželi na vyjížďky po Vysokých a Nízkých tatrách. Vyjížďky super, na vrcholech hor výbornej asfalt, malej provoz, super zatáčky. Prostě co víc si přát. A hlavně celej tejden super počasí. Po projetí Tater jsme ve čtvrtek balili a opět mířili zpět k Českým hranicím. Všechny nás bolela za celej tejden prdel jak sviňa, takže jsme museli cestu zpátky zase rozdělit na dvě části. Ve čtvrtek jsme nocovali u jednoho kamaráda v chatce v horském středisku Kohůtka Kohůtka už v České republice, (opět vetší přísum chmelového moku, vlastně jako celej tejden :-) ). V pátel ráno nás čekal poslední kus cesty. To by bylo, aby se něco neposralo :-) Celejch 300km co jsme to měli všichni přibližně domů chcalo a chcalo, ale to k tomu prostě patří:-) (přístí rok bez nepromoku už opravu nejedu) :-). Abych to uzavřel výborná dovolená kde jsme najeli kolem 1600km bez pádu nebo jiných problémů. Když budu mluvit za všechny Slovensko na motorce super, můžem jen doporučit. :-)
Ještě pár zajímavejch odkazů:
Štrbské pleso
Demenovská Jeskyně
Aquapark

• Sezóna 2009

Tak konečně je to za mnou rok 2009 bez pádu nebo zničení motorky, děkuju tomu nejvyššímu v pekle asi se za mě musel modlit. :-) Asi to půjdu oslavit. Teď o víkendu moji krásku zazimuju a je to hotovo, zase až na jaře. Ji

Vloženo: 21.10.2009
    Uskutečněno: 21.10.2009
  • Tak konečně se ukázalo sluníčko, silnice nebyly zas až tak mokrý, počítač v autě ukazoval venkovní teplotu krásných :-) 9 stupňů Celsia, tak už jsem prostě nevydržel, zaparkoval auto do garáže, vyndal helmu ze skříně a v