První větší servis svépomocí s kolegou Pepou (díky mu). Měnili jsme původní svíčky za iridiové, které by měly slibovat větší životnost. Když už byla motorka rozebraná, vyměnil se také vzduchový filtr, který byl naposledy měněn při 12k km. Proběhla také výměna modré chladící kapaliny - originál Ecstar verze 2, už byla těžko k sehnání. Motorku jsme také zvedli výměnou kostí za kratší 130mm. Motorce to celkem pomohlo se světlou výškou, která je u stromka nic moc. Takže už třeba nebude tolik škrtat o šusplech při lehčím offroadu. Uvidíme
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Nájezd oproti loňskému roku minimální, ale pro klid duše i tak proběhla výměna oleje a filtru spolu s přípravkem Motul engine clean.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 14.04.2025 |
Uskutečněno:
| 12.04.2025 |
Tachometr:
| 23254km |
-
První samostatná výměna oleje a filtru + podložky výpušťáku.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 18.03.2024 |
Uskutečněno:
| 15.03.2024 |
Tachometr:
| 21410km |
-
Tak po zimě a před začátkem sezony výměna oleje - Motul 7100 10w40, filtr Hiflo hf138. A jelikož jsem byl šmatlavý, byl jsem nucen kvůli zalomenému šroubu vyměnit pumpu přední brzdy. Pumpa . Všechno klaplo krásně včetně
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 25.03.2023 |
Uskutečněno:
| 25.03.2023 |
Tachometr:
| 17655km |