Motorka má za sebou 10 let a 24 tis. km, takže jsem byl zvědav, v jakém bude stavu, ale současně jsem věděl, že nepoužívám wapku ani nedopřávám motorce bahenní koupele, ale jízda za sucha v terénu znamená prach a ten není taky úplně neškodný. Takže nebudu dlouho napínat, použil jsem velmi dobrý návod na http://forum.xt660.....php?f=13&t=689, jen jsem nechal jehlová ložiska v té původní hnědé hmotě, která už se někde jemně drolila, přestože nikde nebylo úplně sucho s výjimkou levého uložení kyvky, kde už to bylo na hraně. Žádné drama z youtube videí, kdy se vysype jen bordel a jehly se nekonalo, takže jsem vše pořádně pročistil, promazal a .dal zpět. Každopádně jsem si předsevzal, že se jedná o poměrně jednoduchý úkon, který nepotřebuje žádné extra nářadí kromě momentového klíče a má velký efekt na životnost přepákování a že jej tedy budu dělat častěji, ideálně min s výměnou pneu.
-
Bez centrálního stojanu dá trochu práce motorku podložit
-
Pohled před očištěním, prach tam trochu úřaduje
-
Díl přepákování
-
Detail napojení na kyvku