PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník maresaman
Vloženo 17.12.2021
Aktualizováno 2.4.2023
Zobrazeno 2 082x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 12.05.2024, Uskutečněno: 12.05.2024, Stav tachometru: 100058 km, Zhlédnuto: 102x


Tak a podle tachometru znovu zajíždím. Letošek byl pro Dakara zlomový. Dlouho jsem se rozhodoval zda si ho nechám nebo půjdu dál ke KTM 990 adv či BMW F800 GS. Vyzkoušel jsem oboje v cenách těsně nad 100tis. A pri prodeji Dakara kolem 60tis. bych byl mínus 50. To se dá rozdýchat, ale jmenované stroje těsně nad 100 jsou mrtvice a sypat do nich další 50 fakt nezvládnu. Takže Dakar mi zůstane a podle vývoje rodinného rozpočtu asi dlouho. Takže sezonu 24 je potřeba otevřít na novém starém stroji. Jak toho dosáhnout ?
1) Pravidelná údržba, vlastnit veškeré know-how BMW F 650 GS, držet dostatek ND.
2) Bejt trochu pozér a tvrdit, že správný počet válců je lichý a 3 je moc.
3) Stále hledat prostor jak zlepšit sebe i stroj.

Pro rok 24 jsem tedy z rozpočtu vytáhl cca 30 a pustil se do toho:
1) Vidle a brejle Suzuki DR400Z.
2) Osa krku Yamaha.
3) Nástavce řidítek.
4) Kryt motoru.
5) Blatník Suzuki DR400Z.
6) Padáky HEED
7) Výfuk G.P.R

Slepý uličky:
1) Průtočnější vstřik z Husqvarna 650 Terra, bylo to moc bohatý.
2) Zkrácený sání, moment na spodních otáčkách zeslábnul.
3) Více restriktivní dB killer za 80EUR není tišší a prodejce z USA přestal komunikovat.

Takže do sedla a jdu zajíždět.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Po roce a 10000 km

    Opravy a úpravy Po roce užívání a něco málo 10 tisící kilometrech, si dovolím prohlásit, že BMW F 650 GS Dakar plní má očekávání po přechodu z Aprilie Pegaso 650. Prakticky ve všech ohledech je lepší (vyjma top speed). V

    Typ: Údržba
    Vloženo: 10.01.2023
    Uskutečněno: 10.01.2023
    Tachometr: 87000km


TOPlist