Tak jsem byl od pátku zavřen v zaměstnání a včera ráno jsem si vzal do práce motorku, mám to 1100m do práce takže kdo ví kde bydlím tak si asi ťukal na hlavu, jenže já chtěl po práci vystřelit někam na N. Bydžov, Nechanice, Jičín nebo Hořice...jo to byly plány
když jsem šel ze šatny, chlapi mi hlásí že venku leje jak z konve, no fakt že jo. Přesně v 17:45 přišel mrak a všechno od kolejí směr Nymburk sever dál do Všechlap bylo prolité deštěm. Však ono je potřeba aby pršelo, o tom žádná ale ne když já se chci kurňa jet projet Tak jsem počkal asi 10 minut, přeháńka odešla a já vyrazil po mokrém asfaltu z práce na Bobnice, Chleby, říkám nemá to cenu, zahřeju olej a padám domů, ze Chleb uhýbám na Draho, jedou přede mnou dvě auta a cáká na mě sprej vody rozmlácený koly těch aut, chci je předjet, házím blinkr, lehce sebou hýbnu doleva a cítím jak mi zadní kolo klouže, jako kdybych jel po ledu, motor jde do otáček, prdel tancuje lehce doleva, totiž gumy 6 let starý a vesnickej asfalt místy hladkej jako sklo. Přijel jsem pokorně do Budiměřic, tam už bylo sucho, a tam už jsem zase za to tahal normálně. Prostě na suchu ty Metzelery starý se smekaj, hlavně na tom lesklým asfaltu, jiný by se na tom asi smekly taky, nevím, a na suchu je to v pohodě. Takže ani fotku nemám. dneska mám volno, motorku trochu omeju a jedu se projet
p.s.: řekně te mi, snese 230kg suché váhy těžká motorka Pirelli Angel ST a nebo mám koupit dvousměsovky? a Jaké ? Vzadu se mi dělá placka i na Metzelerech, já vím, jsou staré. Jako papírově by to snést měla, no ale...
Vlastník | elvis78 | |
---|---|---|
Vloženo | 25.9.2023 | |
Aktualizováno | 29.3.2024 | |
Zobrazeno | 2 175x |
Tak jsem s kolegy konzultoval smeknutí zadního kola na úseku Draho-Budiměřice a kluci říkali, že jim tam na mokru hrabe auto i na pětku na tom zesklovatělém asfaltu. Vím že v Chorvatském Splitu za deště na křižovatkách moje EX oktávka taky a příliš snadno všude hrabala
prostě voda je na pneumatiky jak krucifix na upíra
Déšt'...ale i jízda v dešti přináší zážitky, na něž se potom, v klidu a suchu, s úsměvem vzpomíná. Já dodnes vzpomínám, jak jsem na motorce jel v lijáku od Nymburka 150 km domů, a jsou to si 3 roky.
1 reakce
150 v dešti to je masakr teda.
já jsem si na Orlickoústecku zažil i kroupy v sedle, ale byla to silnice na Žamberk, asfalt dobrý a gumy relativně nový. a 62,5KW o proti 80kw a starých Metzelerkách. Fakt se mi nikdy nestalo že by se mi smekl zadek a to když pršelo a tahal jsem za to a předjížděl v dešti s osmikilem, nikdy jsem na Angel ST neměl smyk nebo podkklouznutí.
za mě nejlepší volba Pirelli ANGEL GT nájezd +/- 11.000 km na zadní na FZ 1 a Versys 1000,předek +/- 15 .000 k.Pravda zadek většinou na dráty.Od GT II mně zrazovali že to už je na nějaký tězký cruisery.
1 reakce
jsem pro GT tak nějak asi rozhodnutý. Táta se mě včera ptal, když jsme měnili kola na autech za letňáky, kolik stojí ta guma na motorku? 1000? Já říkám, obutí na motorku, no ty levnější stojí jak sada na auto
Ahoj chlape, ta fotka, ty mi děláš radost. Moje dětství. Teď ten most vypadá už poněkud lépe. Jak píše Jirka, GT II pro vyšší zátěž, nebo Scorpiony. Dnes ale jakákoli cestovně-sportovní guma funguje skvěle.
1 reakce
já jsem ale věděl, že se trefím s mostem
Ber to nejnovější a nejlepší co je,na gumách se nešetří.Ber zesílený GT nebo A od Pirelli.Značku k jaký máš nejblíž a ploška se ti bude dělat na všech pokud nebudeš tahat. Fotka dobrá,moje rodná domovina.
3 reakce
no já se snažím právě volit co nejvíc kroucený cesty, tak asi jezdim moc, do Kolína nebo K.Hory pojedu vždycky vesnicema, místo roviny 1/38, je to i lepší pokoukání než čumět na kamiony