Honda VFR 1200X Crosstourer (2020)

Vlastník Andrej
Vloženo 16.9.2022
Aktualizováno 9.10.2022

Vloženo: 31.03.2024, Uskutečněno: 31.03.2024, Stav tachometru: 14500 km, Zhlédnuto: 103x

Přišel čas na první letošní větší výlet, který s vidinou nádherného počasí vyšel na předvelikonoční víkend. Plán byl vyjet v sobotu ráno směrem na Vsetín, Uherské Hradiště až do Hustopeč na mandloňovou alej. Ale nějak jsme se rozhodli, že vyjedeme v pátek odpoledne ať máme celou sobotu na tour de Pálava. Přišlo rychlé balení a už jsme fičeli po dálnici směr Brno. Za dvě hodiny jsme byli v Hustopečích u hotelu Rustikál, který jsme sehnali na poslední chvíli. Cesta byla v pohodě až na pořádný vítr, který nás ostatně provázel celý víkend.
V sobotu po vydatné snídani jsme vyrazili směr Pavlov do archeoparku pak Lednice, amfiteátr u Tří grácií, zámek ve Valticích, oběd v ověřeném hotelu Galant v Mikulově, po vynikajícím obědě, se vítr zvedl ještě více a už to začalo být opravdu otravné. Ještě jsme zajeli do lomu Janíčův vrch a zpět na hotel. Večer proběhl po vzoru jihomoravského objevování vypij co můžeš
Po nedělní snídani a zabalení veškerých věci jsme osedlali červeného oře a šli si vyvětrat hlavu do mandloňového sadu. Sad a výhled opravdu nádherný, ale přetrvávající vítr už začínal být opravdu nesnesitelný. Cesta zpět přes Kyjov, Uherské Hradiště, Luhačovice, Vsetín, Valašské Meziříčí a Frenštát proběhla až na otravný vítr bez problémů.
Takže až na šílený vítr jsme zažily krásný předvelikonoční víkend. Snad nám počasí bude přát i nadále
Jo a vyzkoušené nové kecafony do helem Sena sf4 a vřele doporučuji. Kvalitní zvuk super výdrž tak snad chvíli vydrží

ndravec (25) napsal 02.04.2024 v 13:30

Pěkné. Pořádná vyjížďka 471 km. A krásná motorka. Ta červená ji prostě sedí !

Guga (72) napsal 31.03.2024 v 21:39

Hézky pěkně

Milan1963 (278) napsal 31.03.2024 v 21:22

• Rychlovka s přítelkyní:)

Jelikož přítelkyně dělá řidičák na motorku a potřebovala si ještě vyjasnit pár věcí při jízdě tak jsme spojili příjemné s užitečným a vyrazili na kratší projížďku :-DD 150 km, výborný oběd v hospůdce na konci světa a je

Vloženo: 12.05.2024
    Uskutečněno: 12.05.2024
  • Valachy Tour

Dnes padl výběr na zdivočelý, drsný a nebezpečný kraj a to Valašsko. :-DD poslední dobou jsem si tento kraj oblíbil a snažím se objevit aspoň část jeho krás B-) Takže z Rožnova pod Radhoštěm zadem na Vsetín, pak na

Vloženo: 05.05.2024
    Uskutečněno: 05.05.2024
  • Větrná neděle

Po prosněženém a propršeném týdnu kdy jsem musel jet v jednou stupni na servis se konečně udělalo opět hezky, tak toho byla třeba využít :-DD Zatopený Lom Výkleky, zámek Plumlov, podívat se na konkurenci na pilu Javoř