Samovolně se mi zvedal volnoběh, až moc často, na semaforu se mi to chtělo samo rozjíždět. Místní garážmistr mi řel, že to nebude tim sytičem, ale spíš falešným vzduchem někde, no ale protože mě to občas baví se v tom vrtat , tak jsem si koupil nějaký sytič 139QMB/QMA ,152QM,157QMJ (specifikace pro ostatní Průměr ventilu (zlatého válečku): 7 mm, Průměr usazení ventilu ( plastového válečku): 19,7 mm, Konektor s 2 kabely), stál cca 300 i s poštou.
Starý sytič šel hrozně zlehka zatlačit dovnitř, byl takový vyviklaný, a váleček se mi zdál kratší o něco multimetr nemám, jinak by se na konektorech prej mělo naměřit 10 ohmů za studena (aspoň 10 minut odstavit), takže jsem usoudil jen pohledově že je zralý na výměnu.
Chod motoru se zlepšil, nesytičuje to tolik, otáčky jsou lehce nižší, a po chvilce ustanou, ale stejně prvních pár minut se to chce na křižovatce rozjíždět. Taky je divné že když už se to tváří klidně, tak stačí jen ťuknout do plynu, a otáčky se udrží třeba 10 vteřin vyšší. Asi to fakt ten falešný vzduch, zkusím vyměnit ještě přírubu.
Kdybyste někdo měl nějakou radu, tak mi klidně napište komentář, rád to ocením.
-
hrozně primitivní stroj toto
-
příruba za karbecem
-
zakroužkovaný kousek je ten sytič, šipka označuje konektor
podle popisu vážně falešnej vzduch. U mě praskla příruba hned u šroubu a jak koukám na fotku, máš to tam taky nějaký zaflákaný - možná tam bude prasklina. Je to poznat, když nahneš trochu karburátor do strany, trhlina se ukáže.
a co nějakej přívod podtlaku ze sacího potrubí - zpuchřelý hadičky, co z toho vedou, nebo vyžvejkaná příruba na ty malý hadičky, který jsou ukotvený v gumě příruby.
good luck
1 reakce
moc díky za tipy, přírubu jsem vyměnil a jednu hadičku k ní, a je to mnohem lepší :D ještě mi přijde že to furt drží moc dlouho, když ťuknu do plynu, asi 2 vteřiny, ale aspoň se mi už samovolně nezvedá volnoběh.