Yamaha TMAX (2001)

Vloženo 13.4.2021
Aktualizováno 19.1.2023

Vloženo: 08.09.2023, Uskutečněno: 08.09.2023, Zhlédnuto: 51x

Tak se měsíc s měsícem sešel a já mám v kolech (rozuměj v ,,sedle") zase o dva tisíce km více.
Holt to jezdí samo. Samosebou že se mnou, beze mne by asi nejela, taková slovní hříčka.

Takže první výlet na Pálavu autem s děvčaty, druhý se skútr bandou. U obou návštěva pozoruhodné stavby Rosa Coeli. Ano již to jsou jen obvodové zdi, ale neuvěřitelně krásné. Pro každého jinak.
Děvčata to nesla rozdílně jednu bavilo zkoumat a nadšeně objevovala historii, druhá krok od kroku chřadla až zůstala uprostřed chrámové lodi sedět na kameni že dál už nedokáže jít. Mě samotnou část stavby ubíjela a ve druhé části se zahradou mě lákalo okno, pořád jsem za ním viděla strom.
Objeli jsme toho celkem dost za dva víkendy, jen mi je to pořád málo, Pálava je krásná, každý máme nějaké místo kam se rádi vracíme...

Tento týden jsem zkusila kousek vedle, Podyjí je trochu jiné ale stejně krásné i pár míst jsme nechtě objevili. Prostě kouzlo nechtěného, protože jsme neuměly s kamarádkou najít spravnou cestu.
Navigace nás nebaví tak jsme koukly na cestu vybrali pár míst, průjezdních bodů a opraváři silnic na to měli jiný názor. Tak zmatečné značení byla fakt zábava. Vracelo nás to zpátky, objížďky vedly i několika směry, poslední kapka byla křižovatka kde byla značka objížďky na dvě různé strany se dvěma různými vesnicemi, jedna opět zpět druhá ve směru cesty. Takže jsme to vzdaly a vyrazily do dalšího vybraného města.
Jemnice, Telč, Jaroměřice nad Rokytnou...
Rumburak - rozhledna, Bítov, Cornštejn, Vranov nad Dyjí, Lesná
Samozřejmě jsme cestou blbli a měly pár zajímavých zážitků, parkování na obrubníku, v kopci, kostkova cesta u Bedihoště, nízké slunce kdy nepomohla clona, ztráta krytu kufru.

Hyacint (44) napsal 10.09.2023 v 23:45

Pěkná místa.

elvis78 (144) napsal 10.09.2023 v 14:45

Pěkné pěkné. Miluju Telč, v Hraběcí chatě u Řásné jsme trávili jednu letní dovolenou s koly, manželce bylo tak 18 a pak několik silvestrů, vycházky na Javořici, na Míkovu skálu. V Telči se jednou točilo Z pekla štěstí, Roštejn atd atd. A v Kempu v Řásné jsem byl zase s rodiči, byla tam super parta dětí, jedno z nich děvče které se mi velmí líbilo snad i opačně, tam přivezl její táta pohřebáckou dvanástsettroskou
No a na Rumburak jsme dojeli z kempu Apolo u Lednice, to jsme spali dole v kempu, teda nedalo se spát protože vožralové dělali bordel do šesti do rána a u Rumburaka jsme obědvali a šli se rozhlížet. Také je kousek od Rumburaka(Vranova) Muzeum Automobilů Tatra! Dík za připomenutí těch časů a míst

1 reakce

Kočičinka
Kočičinka 11.09.2023 v 21:16

No popravdě kamarádka si taky chtěla připomenout mladí

Milan1963 (280) napsal 10.09.2023 v 10:32

• Maxi servis Maxíka

Hurá po 14 dnech hotovo. Výměna oleje, filtrů (všech), kontrola řetězu, výměna řemene, kontrola ventilových vůlí, výměna válečků variátoru, kontrola uložení krku a vůlí a očištění toho nepořádku za deset let. Zhodnocení

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 13.06.2024
    Uskutečněno: 13.06.2024
  • Garanční prohlídka

Říkejte tomu jak chcete, pro mě to je fakt. Vzhledem k tomu že předchozí nestarost (k tomu je skútr prý určen, nepotřebuje tolik péče) vykázala několik nedostatků za mého přispění, když je doma chlap co má motorku a peč

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.06.2024
    Uskutečněno: 01.06.2024
  • Nejkrásnější motorkářské trasy v Evropě

Tak pročítám a plánuji, vypadá to zajímavě Dovybavit, doupravit, kontrola v servisu Nabalit a trada do světa tedy Evropy Plán 21.6-30.6.2024