Při meziservisní (samodomo) výměně motorového oleje jsem zjistil, že starý olej obsahuje nějaké kovové šupiny. Dost mne to vyděsilo, pár šupin jsem schoval, vše nafotil a volal do servisu. Po dohodě jsem moto odvezl na vozíku a čekal na result.
Byla zjištěna nějaké poškozená převodová kolečka, začalo se to řešit jako reklamace a následně bylo i tak uznáno.
Údajně to mohlo být zapříčiněno způsobrm, jakým prý používám quickshifter. Nejsem žádný závodník ani louda a používám jej (QS) od cca 3.500 ot./min. a výš. A to je prý dle KTM špatně, prý se má QS používat od 5.000, 5,500 .Vůči tomu jsem se ohradil, že manuál uvádí minimální otáčky pro použití QS při řazení nahoru 1.900 a tudíž jej používám dost vysoko na povolenou mez. Jak jsem psal, reklamace uznána a po dvou a půl měsících se mi moto vrátila.
Bylo měněno:
- volnoběžné klečko 6. stupně
- volnoběžné klečko 5. stupně
- posuvné oz. kolečko 3./4. stupně
- rotor set 22 a 19 mm
- nějaký spotřebák
Vlastník | GiantDino | |
---|---|---|
Vloženo | 15.3.2022 | |
Aktualizováno | 15.3.2022 | |
Zobrazeno | 1 599x |
Ou, to zamrzí
Dej pak vědět, jak vypadal olej při následující výměně...