Najeto cca 2500 km
Závady zjevné:
- Levá strana motoru (válec) od oleje
- Nesvítí potkávací vlákno světlometu
Závady zjištěné při servisu
- Cvaknutý okroužek pod maticí víka motoru
- Z výroby špatně namontovaný motorový kryt řetezu - prasklé plastové vedení.
- Stržený šroub úchytu sedla (křivě navařená matice, následně na prase šroub)
- Cvaknutý kabel (špatná montáž) pod sedadlem
- Odstranění kusů svařovacícho drátu ze svarů pod nádrží a sedlem
- Doplnění oleje v motoru
- Jeden z výfukovývh ventilů neměl vůli!!! A to v žádné z poloh otáček motoru!
-----------------------------------
Únik oleje je snad zpod hlavy, provedeno klasické dotažení momentem (šlo to poměrně o dost!) - dodržujte servisní a výrobcem doporučené úkony servisu!!, seštelování ventilů. Olej v motoru je dosti divný úkaz. Najel sem asi 1000km od výměny po 1000 km. No,...a když vyšroubuju měrku..neukazuje nic. Přitom jsem nalil 2,5lt z požadovaných 2,3lt...
Takže takové "jawení"!!!
-
pod šroubem cvaknutá gumka
-
z výroby vadně namontovyný kryt
-
-
Svářecí drát zalakovaný :D
-
Kuličky,...
-
Kuličky,..víc
-
Kuličky,...
No tvl to bych si teda koupil :D to bude kvalita
1 reakce
No co no, je už jednou doma, tak se musí opravit!!
Olej - u Jawy 660 je měření taky alchymií.
1 reakce
Zjistil sem, že se musí měřit při nastartované motorce!!!