BMW F 800 ST (2007)

Vloženo 21.10.2014
Aktualizováno 25.4.2023

Vloženo: 29.05.2023, Uskutečněno: 29.05.2023, Zhlédnuto: 44x

Anděl strážný mě opustil a nebo to byla tak trochu karma
Po včerejšku v neděli už nepojedu. Všude samej cyklista(že jsem taky blbec nejel na kole s davem) všude samý výletník.
Chtěl jsem to natáhnout na Ú/O, Č.Třebovou, Lanškroun...
Přijíždím od Kladrub, Chvaletic a Přelouče do Pardubic, slyším rachot nad hlavou, no mustang P51, no vona je asi ještě ta aviatická pouť. Mustang krásný, stíhám sledovat jeho i cestu. Dočasné omezení rychlosti na 30km/h je až k mostu přes silnici 37 a trať na Hrochův Týnec, dále se směruji na Holice a sjíždím na silnici 37 a dál přes trať koridou , na pravo Hlavní nádraží, aut všude jak much, dřív se dalo hned odbočit dolů na Palackého třídu ale dneska je tam jen pruh pro autobusy, pár aut to tam střihne a já se nechám ovlivnit a střihám to tam i já. Takové prasečiny normálně nedělám ale nějak jsem tentokrát selhal. Dole za kruhákem vidím vesty. Říkám si a jejda... No z těch co tam projeli si samozřejmě měšťák vylosoval mě, hajzla motorkáře,tak zastavuju bezpečně ale až za policajtem, to se mum moc nelíbilo. Dal jsem mu doklady. Ptal se mě jestli vám za co mě zastavil, no nebudu dělat blba.Jasně že jsem to věděl. Takže 500,-.První zastavení policajtem co mám papíry na motorku, po devíti letech mě poprvé zastavil policajt.
samozřejmě protože prachy tečou do všeho tak obracím každou korunu a pětikilčo docela bolí a tak jsem docela nasranej no nic, jedu dál zadem do Chocně, už jsem v klidu, dál do Ústi přes Libchavy. v Ústí nad orlicí si řikám kam pojedu, Lanškroun a tam dál už se mi nechce, tak pojedu na rozhlednu. Hledám odbočku z průtahu Ústím doprava na Andrlův Chlum. Když ji trefuji tak zjišťuji že je tam zákaz, ahá, oni se dojíždí závody do vrchu. Stojím před přenosným zákazem vjezdu a přemýšlím co teď protože z protisměru ke mě odbočil pán a čekal co budu dělat. Byly to vteřiny, tak se rozjíždím doleva od cedule a najednou pán ve staré Kie ceed kombi, vínové barvy na to šlápne a letí mi před nosem do zákazu, já beru za brzdu, přední protože mám nohy na zemi, kolo zatočené doleva
...motorka padá do leva, říkám si ne, nesmíš spadnout, naseru se a bejčim nohou, držim to levou špičkou, motorka je nějak těžká pomalu se chystám že padne, tak ji alespoň přibrzdit aby dosedla na kufr a řidítko, pár cm před lehnutím cítím lupnutí v zadním stehnu a motorku pustim asi z 5ti centimetrů na zem. Auuuuuu, do prdele, to nemohl počkat ten č...poskakuju po jedný noze kolem motorky, stále vrčí, vypínám motor. Poskakuju a přemýšlím jak ji zvedu, koukám jestli ten chlap není někde poblíž, no někam ujel pryč. Musel vidět že jsem šel k zemi. Nechci se tam plácat, snažim se brát motorku ale jednou nohou to nedávám. Najednou se kolem mě seběhlo tolik lidí, tolik ochotných že jsem byl z toho málem naměko dělám si pdel ale fakt mě to překvapilo, pomohli mi zvednout stroj, kopnul jsem do policajta a rozdejchával situaci. hlavně ta noha, bolí to. Na motorku mi nejde sednout...
Zastavuje pak ještě jedno auto, nechcete pomoct?, říkám už dobrý, pak se ještě u mě zastavilo pár lidí, jeden pěšky jdoucí asi motorkář, říká., já jsem tuhle taky upadl, to znám. Moc jsem ho nevnímal, protože noha se hlásila a já nevěděl, jestli budu vůbec schopnej odjet. Z toho všeho se mi tak nějak udělalo šoufl.

p.s. Všem díky za tu ochotu a nabídnutí pomoci

Říkám si zkusim nasednou z druhý strany, vypadalo to sice divně, ale nasedl jsem. Sedět se dá tak startujeme, motor chvíli rachotí, protože olej se přelil jinam než normálně bývá, jedu na Třebovou ale protože ta noha cuká, to zadní stehno, tak otáčím přes benzinu a beru to směr domov.
Nejedu na Libchavy ale kolem nádraží přes Kerhartice a nahoru přes Hrádek a Jehnědí do Chocně. V pardubicích už policajti nebyli, aviatická pouť skončila a skoro v sedm večer tam stále všude ještě zůstávaly cedule s omezením rychlosti na 30km/h...tvl. proč? Proč jsou řidiči zbytečně šikanovaný třicítkama a všelijakejma omezeníma když se nikde nic neděje...a to není jenom tady. Kolikrát umístěná cedule práce na silnici a nikde ani noha.A paradoxně když je poblitá silnice balenou tak pro změnu cedule žádná.
Vzal jsem to zase zpět přes Kladruby a protože je to moc krásný kout polabí, osmělil jsem se a seškrábal se z motorky pro pár fotek.
286 km najeto. Motorka má upadlé sklíčko z blinkru(opět) a já asi natržený nějaký sval na zadním stehně, moc jsem se nevyspal. Asi navštívím ambulanci.

elvis78 (143) napsal 30.05.2023 v 13:24

Blinkr po pádu opraven, poslední sklíčko z čajny jsem zdělal. Budu muset opět dokoupit.
Už bych nejraději zase jezdil
Na kole to nejde, to jsem včera zkoušel, do práce teda valim na babettě, ještě že ji holku mám

BIG-daddy (30) napsal 30.05.2023 v 09:31

Je to k nasrání tak hlavně at jseš fit a zdravej

to teda, dík.

Kawalumpik (11) napsal 29.05.2023 v 21:16

To mě moc mrzí, loni jsem ukončil podobně sezonu hned na parkovišti - se dvěma dráty v noze, ani jsem se nerozjel a teď ležím po operaci a ještě 3 týdny budu. Takže přeji dobrý konec všemu tvému trápení.

díky

Hyacint (43) napsal 29.05.2023 v 18:51

Rychle se uzdrav ať můžeš opět do sedla.

dík

Kočičinka (6) napsal 29.05.2023 v 14:12

Tož to mě mrzí, dej se do kopy brzy

elvis78 29.05.2023 v 15:22

Budu se snažit. Díky

DejvGSR (52) napsal 29.05.2023 v 13:21

Ahoj, tak to je pech. Neděle jak vymalovaná. Mě se to stalo dvakrát na lýtku, vždy natržená svalová vlákna, silně bolestivé. Opatrně, už nejsme mladíci. Přeji brzký návrat do sedla.

elvis78 29.05.2023 v 15:22

Jsem si taky řikal,že už mi teda asi neni dvacet A dík

Guga (72) napsal 29.05.2023 v 13:11

Přeju brzké uzdravení

elvis78 29.05.2023 v 15:21

Díkes

KrtekBazi (2) napsal 29.05.2023 v 10:53

Kamo,,to mě moc mrzí,doufam ,že budes v pořadku

elvis78 29.05.2023 v 11:05

snad budu dobrej Fando-dík.
doktory nechci ani vidět, včera táta upadl na ruku takže ambulance a ruka do sádry.Mámě akorát sundali fixaci šlach na druhý ruce, takže mám dva jednoruký rodiče a teď kluk se dostává ze zlomený nohy a teď já poskakuju po baráku a po dvoře. osmělil jsem se a projel do města babettu, pro klobásy a párky s nivou, dá se to. Neumřu. K doktorovi nejdu, do práce na noční se nějak dostanu.Aůe tak se to seběhlo včera. Prostě někdy je ten den vhodný a někdy si jet neměl. mám to tak stále. Asi budu muset jezdit podle nějakýho horoskopu, jako Koudelka )))

• Tak na něj asi došlo

Mám nabitou Aku na cca 13,7 volt...po nastartování 12,7 a postupně pád na 12,4v když zablikám, zabrzdím , po zakvedlani plynem a vystřelení otáček k pěti tisícům jen vylétnutí na 12,7 v. Otázka zní, pokud Aku nabiju, uj

Vloženo: 21.09.2023
    Uskutečněno: 21.09.2023
  • informace

Milý deníčku, zítra jedu obhlédnout stroj, do kterého jsem se zamiloval, snad motor bude mít dobrý zvuk, protože jednou jsem slyšel tento enžin vrčet na Ještědu a měl pazvuk navíc. Jedná se o boxera BMW R1200... A taky

Vloženo: 20.09.2023
    Uskutečněno: 20.09.2023
  • Bechyně, ale ne mniška

Bratr mě nalanařil na Bechyni, že prej jezdí malá bobinka, tak jo. Mělo to být cca 154km, mimo hlavní tahy, ha ha ha Takže nejdřív jsem strašně chtěl umejt po asi roce wapkou motorku na myčce(prokoukla tak strašně moc