Od momentu, kdy jsem motorku označil jako moje mimi (miminko), neuběhl snad ani jeden den, a jméno bylo na světě.
Mimi.
Tohle už jí nikdo neodpáře. A navíc je moje.
No, původní plán byl nechat tenhle servis na zimu, v plánu byla velká ložisková. Kompletně sfouknout celé uložení kyvky, zadního centrálu, ložisek řízení a dalších pár blbin. Nicméně okolnosti tomu trošku napomohly a tak jsme spěchali na servis poněkud dřív.
Motorka se hádala předek se zadkem, takže moje schopnost stát s motorkou skoro na místě bez nožkování byla značně neutralizována. V rychlejších zatáčkách to bylo už i hodně nepříjemné. Měl jsem celkem jasno ve favoritech, a to buď ložisko řízení nebo tlumič.
Proběhlo hurá do servisu.
První fáze pojmula kompletní uložení kyvky a zadního centrálu. Ložiska a všechny ostatní pičovinky pro tlumič, kyvku i kosti se objednávali přimo u Aprilie v Itálii. Chtěl jsem všechno origo. Po dodávce dílů, která byla na Italy dá se říct v rekordním čase necelého měsíce a půl na to mohl Hugo konečně vlítnout a s mojí motorky tak nebylo jen lehce oholené těžítko v jeho garáži.
Kromě výše zmíněného proběhla výměna řetězu a oleje. Cca po 150 km, takže aspoň pěkně propláchnuto. Jako obvykle padla volba na Motul 300V 15W50.
A povedlo se povolit i zarostly výpušťák bez poškození.
Vlastník | Dablicek200Mph | |
---|---|---|
Vloženo | 13.4.2022 | |
Aktualizováno | 8.11.2022 | |
Zobrazeno | 1 645x |