Tak jsem si myslel, že začnu deníky něčím honosnějším, ale ne...
Mytí po koupi je dost důležité, protože člověk najde veškerý vady co při první prohlídce přehlédnul. Pár oděrek na laku je ok. Ráfky občas mají nějaký vady způsobený neodborným přezouváním. Jediné větší co mi vadí je "poďobaný" přední světlo od kamínků na cestách. Uvidíme, ale možná na to dám plexi kryt od SlipScreen...
No a teď to hlavní. Klakson, teda takové chrchlátko k ničemu. Nevím zda je na GTL něco lepšího, ale ukazuje se, že strategie BMW nechat si připlatit za všechno funguje. Naštěstí jsem měl v zásobě klaksony z K1200GT. Zatím jsem klakson udělal na C600, ale udělám to na všech. Přijedete "parníkem" a aby se člověk bál zatroubit, to teda neee...
Klakson je docela dobře přístupný, jen člověk musí přijít na to jak to rozebrat, tak aby to šlo zase složit. Tohle mě u BMW baví. Lehce rozebrat i složit a člověk nic neulomí jako u některých jiných.
Zvolil jsem HIGH tone, protože K1200GT má 2 klaksony a to HGH a LOW tone. Možná tak výhledově dám oba, dobře se doplňujou...
Zajímavý kolik ta motorka nasbírala kamínků do spodní části kapotáže
Vlastník | Piki | |
---|---|---|
Vloženo | 28.8.2022 | |
Aktualizováno | 18.9.2022 | |
Zobrazeno | 677x |