Druhý den
bylo krásné páteční zajížděcí počasí. Na jediných šroubech, se kterými se dá točit, jsem nastavil dvě otáčky, podle starého karburátoru. Jízdní vlastnosti stejné, jen vyběhl volnoběh. Bylo potřeba ubrat na klapce. Tudíž jsem usoudil, že to musí být vzduchové šrouby volnoběhu! Motor je stále velice živý, ale bylo horko a volnoběh zůstával vyšší, klapkou nešlo ubrat. Najeto nějakých 130km, jako zamlada. Jen homeroidy a karpály nesdílely mé nadšení z jízdy.
Všiml jsem si, že sytič je špatně seřízený, že je tam zkroucená osička a levý tahá víc než pravý. Nebylo jisté, že se levý pístek plně vrací. Zase jsem koupil šmejd. Venku by to vyřešit šlo, ale když už je to zamontované, není to snadné.
Den třetí, sobota.
Celé dopoledne v garáži. Prvně kontrola svíček, byly obě krásné. Dále sundání nádrže, dotažení kohoutu, sáknul. Kontrola ventilů a rozvoďáku. Po 10000km na ně nebylo potřeba sáhnout. Dřív si vždy nejaký žádal seřízení. Těsnění na víku hlavy nebylo výjimečně poškozené ani prořízlé. Tak jsem je nechal, dnes už není levné. Ještě nové hadičky na benzín, na karbecu nastavit po jedné otáčce, místo dvou a zálet. Po 5km na mě uschlo tričko, ale na zpáteční cestě jsem lehce zmokl. Jede to, olej neteče.
Bylo potřeba zase zvednout volnoběh a není to tak vytáčivé. Možná budu muset přidat na jeden a půl otáčky.
Večer:
Projel jsem to 60km a je jasné, že na šroubech musím zase přidat, je to líné. Většinu času totiž jedu jen na minimum plynu.
Spotřeba 3,8.
26.06.2022 neděle
Dnes mám nový karbec čtvrtý den. Ráno jsem našteloval jeden a půl otáčky a vyrazil na trať. Prohnal jsem to po Brně, po čtyřproudu na Pohořelice a dále na jížní konec světa. Dalo to 230km a motorka parádně šlapala. S nastavením spokojenost. Akceleruje a zároveň se chová mravně na volnoběh. Spotřeba 3,7!
Jednou mi to uskočilo na písku, pak mě chtěla baba z protisměru sešrotovat a dál to nepočítám, kolikrát jsem mohl být mrzák.
Vlastník | PetrTravel | |
---|---|---|
Vloženo | 12.6.2022 | |
Aktualizováno | 25.6.2022 | |
Zobrazeno | 911x |
Uff,,,pomalu aby měl člověk vysokou na karbecy Tak hlavně nějak poladit a jezdit
1 reakce
Na karbecy jsem odborník. Kdysi mi někdo nakukal, že na Š120 je takový šroubek, kterým jde snížit spotřeba. Tak, aby výfuk byl světle šedý, ne tmavě černý. To bylo štelování a optimalizování! A ono jo, spotřeba krásných 7, ale za dva roky jsem to zadřel! Chudá směs je sice malá spotřeba, ale také vysoké teploty a mizerná akcelerace.