PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Travel (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PetrTravel
Vloženo 12.6.2022
Aktualizováno 25.6.2022
Zobrazeno 555x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 23.06.2022, Uskutečněno: 23.06.2022, Stav tachometru: 40000 km, Zhlédnuto: 152x


Dnes mi přišel nový karburátor. V práci jsem skončil dřív, hned na poštu a chvilka pravdy. Příruby jsou stejné a délka taky! Problém nastal, jak ho tam dostat zpátky! Nešlo to nijak, už jsem myslel, že budu muset něco odšroubovat. Nakonec trocha násilí a byl mezi přírubami! Lanko sytiče, lanko plynu a je hotovo.
Propláchl jsem plovákové komory a chytlo to na první brnknutí. Neuvěřitelné. Ale objevil se problém s tím, že plyn zůstával viset. Pružina je slabší a nevrátí lanko až na doraz voloběhu. Dále lanko dřelo o kladku, nenabíhalo na střed. Podařilo se to vyřešit a přišla na řadu projížďka. Je to úplně jiná motorka, krásně jde do otáček! Tak to nejezdilo, ani když byla nová!
Karbec mě přišel na 4134Kč s dopravou, byl doma druhý den. Je Japan, ale výrobce je vybroušený! Na všem drobné hliníkové špony. Ještě musím seřídit šroubky volnoběhu, jeden je o milimetr vytočený víc. To asi není nijak nastavené. Na starém Keihinu mám na obou dvě otáčky ...
Znovu jsem se podíval na starý karbec. Druhá membrána ještě není děravá, ale drobných trhlinek je tam spoustu. Takže bych musel kupovat membrány dvě a pak zas někdy sadu na plovákové komory...
Vzhledem k tomu, jak jsou očesané hlavy šroubků na starém karbecu, tak se na něm podepsali Jawa specialisté už v záruce. Už od začátku byly problémy. Ten motor byl líný, teď je to trhač asfaltu! Jsem zvědavý, jak se změní spotřeba. Bývala 4 litry ve všech režimech.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nový karbec, den druhý, třetí a čtvrtý - finální nastav

    Druhý den bylo krásné páteční zajížděcí počasí. Na jediných šroubech, se kterými se dá točit, jsem nastavil dvě otáčky, podle starého karburátoru. Jízdní vlastnosti stejné, jen vyběhl volnoběh. Bylo potřeba ubrat na kl

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.06.2022
    Uskutečněno: 25.06.2022
    Tachometr: 40087km
    Komentářů: 3x
  • Díra v membráně

    Když jsem koupil novou baterku, nový řetěz, olej a udělal technickou, tak jsem zjistil, že se nedají sehnat membrány do karburátoru. NIKDE! A na volnoběh to moc nejede.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 12.06.2022
    Uskutečněno: 08.06.2022
    Tachometr: 40000km
    Komentářů: 2x


TOPlist