PROFIL MOTORKY

Honda CRF 300L (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Borneley
Vloženo 29.3.2022
Aktualizováno 21.4.2022
Zobrazeno 2 398x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 21.04.2022, Uskutečněno: 21.04.2022, Stav tachometru: 1150 km, Zhlédnuto: 66x


Tak jsem se dočkal tlumič přišel ještě před Velikonocemi. Wemotu to trvalo trochu dýl než jsem čekal, objednáno 18.2. a přišlo 11.4., ale dorazil v pořádku a přesně ten, co jsem objednal.

Nejdříve se ale podělím s pár poznatky z minulého Upgradu ohledně lineární pružiny a oleje v přední vidli při jízdě s origo zadním tlumičem.. Pružina 9N naprosto vyhovující na mou váhu 90kg, původně jsem chtěl podle tabulek výrobce (K-tech 8N=75-95kg; 9N=95-115kg) objednat 8N pružinu, ale dobře jsem udělal, že jsem koupil o fous tužší, protože 8N by byla pořád moc měká. Potápění motorky při brždění do křižovatky je o dobrou polovinu menší a díky hustšímu oleji Motul 10W je vracení vidle při dobrždění o hodně klidnější. V terénu je předek najednou přesnější a mnohem lépe pohlcuje nerovnosti než origo. Při tvrdší ráně vidle už nejde na doraz a zpátky se nesnaží vybít zuby jako předtím. I s origo tlumičem v zadu je najednou motorka několikanásobně ovladatelnější než před upgradem.

Teď k Upgrade II
Jak už jsem psal výše, tlumič jsem objednával z Wemoto.cz . Šel jsem cestou přímé náhrady viz foto.

Tento tlumič je přímo určený na modely CRF 300L 2021-2022 s přesně stejnou délkou 415mm a stejnými úchyty.


Tlumič YSS je už na první pohled o několik levelů jinde. Originál mi připomíná spíš tlumič z bratránkova pitbike akorát je o trochu větší .

Dal jsem se tedy do práce. Nasadím, potřebuje přitvrdit.. nojo, jenže se s klíčem nedostanu k tlumiči, tak musí moto z5 na provizorní stojan a tlumič ven. Celou proceduru jsem absolvoval 4x než jsem byl s předpětím pružiny spokojen

Při sundání ze stojanu se teď motorka vlastní váhou propadne do zdvihu o 2,5cm, oproti předchozím 10cm a při nasednutí je to cca 30% z celkového zdvihu, což je podle mě tak akorát. Pocitově jsem ještě doladil odskok a ejhle, při sesedání z motorky na stojan se mě už nesnaží katapultovat ze sedla, ale pěkně plynule se narovná.


První jízda
Hned po nasednutí je motorka pocitově vyšší a tužší, ale díky nižšímu sedlu stále krásně dosáhnu na zem. Při rychlejším odpichu po asfaltu se zadek nepotápí jako předtím a předek se naopak tolik nezvedá. V zatáčkách je mnohem větší jistota a přesnost.. konečně si nepřipadám jako na dětském hřišti v sedle houpacího koníka Šotolinu a menší výmoly teď projíždím mnohem lépe a stabilněji. Těžší terén jsem zatím s novým tlumičem neokusil kvůli počasí co nastalo a upřímně podle připomínek ostatních mám docela strach z origo IRC pneumatik, jak se budou chovat na mokru a blátě. Počkám až Oskar roztrhá mraky a dám se do ostřejšího testování

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Upgrade [3]

    Oslí uši (blinkry).. rozhodl jsem se vyměnit ty zastaralé žárovkové oslí uši za ledkové blinkry stejné, jako mají všude jinde, jen v EU ne. Motorce to vzhleově velmi prospělo. Co jsem trochu nepochopil, tak rozdělené

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.09.2022
    Uskutečněno: 27.09.2022
    Tachometr: 4734km
    Komentářů: 1x
  • Upgrade [1]

    Tak, motorka je po prvním servise. S plnohodnotným olejem zmizely pazvuky z motoru a pocitově i méně motor vibruje. Jako první upgrade jsem chtěl udělat celý podvozek, ale bohužel se zadní tlumič zasekl někde na cestě

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 10.04.2022
    Uskutečněno: 10.04.2022
    Tachometr: 1000km


TOPlist