Když jsem motorku koupil od Macka Stárka, už na ní bylo mnoho doplňků.
Jsem za to rád, protože sám bych je nedokázal vybrat - viz plexi na které nepasuje deflektor z předchozích záznamů.
Vše má ale svou životnost a tak se mi stalo, že kryt blatníčku od Kappa začal praskat.
Mám k motorce origo, ale co si budeme povídat...ten tam nechci, kryje sice řetěz, ale jen řetěz a jen z vrchu. Ten od Kappa ho kryje z části i zezadu a jeho součástí je blatníček, který chrání zadní tlumič - a že to není málo bordelu, co tam lítá.
Moji automechoši mi radili nechat blatníček svařit. Prý je to pevné a ve sváru se to neláme - a tuto možnost radím prozkoumat všem, co to budou řešit také.
Nicméně zároveň radím nechat svařit první náznak praskliny a ne, jako já, s tím jezdit další 4000km a řešit blatníček, co stěží drží pohromadě.
Svařování jsem tedy neřešil.
Namísto toho jsem šel hrubou silou, koupil jsem průhlednou duckt tape (zpevněná izolepa), blatníček jsem důkladně vyčistil (petrolejem), odmastil (mýdlem) a potom všechny praskliny slepil zvrchu i zespodu duckt tapou.
Vlastník | skurt | |
---|---|---|
Vloženo | 16.7.2018 | |
Aktualizováno | 16.7.2018 | |
Zobrazeno | 902x |