PROFIL MOTORKY

Honda NC 750X (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník skurt
Vloženo 16.7.2018
Aktualizováno 16.7.2018
Zobrazeno 902x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 19.08.2021, Uskutečněno: 15.07.2021, Stav tachometru: 74940 km, Zhlédnuto: 19x


Nakoupil jsem brzdové destičky. Jaké? Stejné, jako posledně (opisoval jsem odsud z deníku)
První chyba - koupil jsem si tři páry brzdových desek. Jeden dozadu a dva dopředu. Kdo máte NCčka, asi tušíte, že vpředu fakt nejsou potřeba dva páry

Zadní brzdu jsem demontoval, trochu vyčistil a vyměnil desky.
Tady je na řadě druhá chyba, ta je ale už z minulé výměny. Von to není úplně debilní nápad ty brzdy čistit. Trošku se obávám, že pístek na zadní brzdě už vyčistit nepůjde a bude to stát nový pístek. Příště to zkusím i s čištěním.

Přední brzda je asi nejzajímavější. To co tady v deníku nikde není zapsáno je moje tekoucí přední vidle a není to tu popsané, protože nechci házet špínu na servis bez faktů - třeba si za to můžu sám.
Pointa je, že mi teče z jedné vidle a servis mi tam dal spoustu nových dílů, včetně brzdových desek a vidle teče dál. Co to znamená? Mám mastné desky vpředu a nechci s tím do servisu, protože mám strach, že mi zase vymění kde co a dál to poteče. Na mou obhajobu, už jsem objednaný do jiného servisu na nové vidle.
Tedy přední brzda je mastná a špinavá jako prase.
demontoval jsem, všechno jsem vydrbal petrolejem, pak citronovou šťávou. Pomohlo to vyzuálu motorky, ale brzdit to nezačalo.
Zajímavostí je, že když brzdíte mastnými brzdami, neodírají se, takže nebyly potřeba vyměnit. Mám tedy doma dvě fungl nové a zbytečené sady destiček na předek

Závěrem bych chtěl podotknout dvě věci.
1) píšu brzdí a nebrzdí, ale fakt je ten, že ony pořád brzdí. Jen když jsou mastné, brzdí méně. A když brzdí méně, tak mi brzdná síla nechyběla, takže jezdím opatrně, ale jezdím.

2) Ty brzdy jsem měnil z jednoho podstatného důvodu. Chtěl jsem se jet podívat do itálie a nechtěl jsem na sedřených deskách. V Itálii jsem se rozhodl jet na Passo de Stelvio.
Teď si asi říkáte - to musí být slušná pizza jet Stelvio s mastnýma brzdama! Taky jsem si to o sobě říkal. A opak byl pravdou. Agresivní brždění v těch serpentýnách vypeklo olej z destiček a během pár zatáček mi motorka brzdila jako nová. Takový tip pro lidi s podobným problémem.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • STK

    Protože mi v servisu pověděli, že nemám platnou STK (ano, tak zodpovědný jsem), došel jsem si pro ni. Dělal jsem ji u STK Královo pole v Brně. Bývá tam narváno, ale tentorkát jsem byl na místě prohlídky sám, v čekárně

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 24.06.2023
    Uskutečněno: 23.06.2023
    Tachometr: 94000km
    Komentářů: 1x
  • Velký servis 2023

    Odvezl jsem svou Aryelu zase do René moto u Blanska. Klukům to tam trochu trvá, ale jejich práce se mi zdá dobře odvedená, nědělají žádné vofuky a dá se s nimi slušně jednat. Co jsem po nich chtěl: - Velký servis (t

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 09.06.2023
    Uskutečněno: 09.06.2023
    Tachometr: 90657km
    Komentářů: 1x
  • Důvod dlouhé pauzy

    Dlouho jsem sem nic nezapisoval, kvůli špatné zkušenosti s Autorizovaným serisem v Brně. Měl jsem tam motorku na velkém 12k km servisu a když mi ji vrátili a já na ní dojel třeba 7km dom (po rychlostní cestě), tak se mi

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 09.06.2023
    Uskutečněno: 09.06.2023
    Tachometr: 80000km


TOPlist