Problémy, které popisuji v registraci motorky, řešili 24. února 2021 v ČB Smrž moto.
Pro připomenutí:
- Motorka se studeným motorem měla velmi nepravidelný chod motoru (se sytičem lítaly otáčky nahoru a dolů a střílela do výfuků, při jeho vypnutí chcípala).
- Bylo prakticky nemožné se plynule rozjet dokud motor nedosáhl plus minus provozní teploty.
- I s teplým motorem při zaklapnutí plynu střílela do výfuku (zjevně bohatá směs) a otáčky, taky po zaklapnutí plynu, klesaly se zpožděním (na přeřazení bylo potřeba sekundu či dvě počkat, než otáčky klesnou).
- Výkon ve vyšších otáčkách byl tak poloviční, než co má být (odhaduji kolem 20 až 25 kW).
Vyřešili jen ten poslední bod (ostatní se snad nepatrně zlepšilo). Hlavní problém byl v kontaktech palivového čerpadla, které nedávalo dostatek paliva (známý problém Reverek). Dále vyměnili všechny 4 svíčky a fajfky. To je, podle mého, kosmetická záležitost, ale protože nejdražší byla práce mechanika, asi je dobré, že tam jsou tyhle věci nové :). Faktura říká:
práce mechanika: 1670,- (dvě hodiny)
spínač benz. čerpadla: 423,62,-
svíčky NGK DPR8EA-9 (4 ks): 485,98,-
fajfky NGK SB 05F (2 ks): 233,99,-
fajfky NGK VB 05E (2 ks): 288,00,-
Celkem: 3102,00,-
Ceny jsou včetně DPH.
Přestože je to dost peněz (na to, že pořádně neopravili vše), jsem vlastně spokojen. Motorka nyní ve vyšších otáčkách táhne tak, jak má. 150 km/h z ČB do Lišova po čtyřproudovce (je to tam dost do kopce, pokud neznáte) je bez problému.
Zásadní problém jsem opravil sám za přesně měsíc! Koukněte na další zápis v deníku. Tam je fotografie i tohoto, vlastně malicherného, problému :).
Zdravím a kolama k zemi! Jirka.
Vlastník | chorcheee | |
---|---|---|
Vloženo | 18.9.2020 | |
Aktualizováno | 28.3.2021 | |
Zobrazeno | 1 779x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ