Při dlouhé zimě přišel čas se pověnovat číze aby mohla sezonu 2021 odjet pokud možno bez poruchy. proto přišel na řadu motor a další již zubem času ohlodané komponenty. největším problémem tohoto motoru který je původem z mojí čz byla převodovka. vyměnil jsem tedy vidličky, ložiska a vymezil vůli na předlohové hřídeli. Samozřejmostí jsou i nová ložiska na klice s gufery a ostatní věci, klasická generální oprava.
Nad rámec generální opravy bude válec, který jsem po výbrusu nechal upravit, takže odhadovaný výkon po naladění by měl být lehce nad 16 koní, s čímž bych měl lépe stačit kamarádovi Vojtovi s jeho 350 kývačkou.
Další větší opravou byla nová elektroinstalace, jelikož původní ze Strakonic již byla zasažena kutilem, ale především při poslední projíždce někde zkratovala a motorka jela pouze bez světel, po zapnutí se během několika minut vybila baterka.
Dále pak výměna některých lanek, brzdového obložení, a v neposlední řadě krytka na relé AEV vytištěna na 3D tiskárně
Pozn. kdyby někdo věděl jaký je rozdíl mezi hlavami které jsou na obrázku tak to sem prosím napište, jedna má vybrání v žebrování a druhá ne
Vlastník | mikys456 | |
---|---|---|
Vloženo | 5.10.2020 | |
Aktualizováno | 4.12.2021 | |
Zobrazeno | 1 338x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
Ten kryt na zakrytí relé je dobrý nápad. Aspoň to tam není jak pěst na oko.
můžu se zeptat?
o jakou úpravu válce šlo. případně kdo to dělal? dík
1 reakce
Dobrý den, jedná se o úpravu přepouštěcích a výfukového kanálu. úpravu prováděl pán nedaleko Brna, více informací zde: https://manet90.estranky.cz/clanky/ostatni/nabidka-valcu.html
Bez údržby to není možné. Pěkně.