Jak sloužil Pionýr v posledních čtyřech letech? Skutečnost, že jsem po tu dobu nenahrál žádný záznam, ukazuje proměnu mého vztahu k němu - Pionýr skvěle sloužil v každodenním provozu při cestách na brigády, vyjížďky a stále vzácněji na srazy. Nastala doba, kdy u starých strojů mnohem více oceňuji dobrou mechanickou kondici než nablýskaný lak. Bohužel ubylo času, který mu můžu věnovat, ale špatně jsem se o něj nestaral! Došlo na dekarbonizaci od hlavy až koncovku výfuku, několikrát měněné těsnění v palivovém kohoutku (zpropadený ethanol!), namazaná plsť vačky zapalování, nové těsnění pod válcem. S technickým stavem jsem spokojený, jelikož mě Pionýr za celé poslední čtyři roky nikde nenechal a až na zmíněný kohoutek nebylo co řešit. Sice mám tak malý nájezd km, že jsem rád, když vyjedu nádrž dříve, než benzín zvodnatí a olej zestaří, ale o to více si užiju nějaký intezivní výlet, jako třeba nedávný výjezd na Komáří Vížku a následnou hřebenovou jízdu. Navíc se na Pionýru naučila jezdit přítelkyně, takže vzniklo další jednostopé citové pouto
K Pionýru také přibyl starší a slabší příbuzný Stadion S11, jemuž jsem dopřál kompletní renovaci. Moc se tedy těším na příští sezonu, kdy budu moct s partnerkou vzít oba stroje na společnou vyjížďku. A možná dojde i na menší expedici v rámci našich hranic
Vlastník | Jawan_Švestka | |
---|---|---|
Vloženo | 25.8.2012 | |
Aktualizováno | 13.1.2018 | |
Zobrazeno | 1 033x |
Dobrý záznam. Na svých pionýrech 20 a 21 taky rád jezdím, i když deník taky moc nevedu...