Takže jsem se zase po čase dostal k bastlení na motorce. Karburátory jsem vyndal z motorky, prošel je díl po dílu změřil hladinu a namontoval zpátky...
Již po několikáté jsem nastavil podtlaky na karburátorech seřídil směs podle manuálu a zkusil, jestli plováky udrží tlak čerpadla. Všechno se tváří v pohodě.
Motorka startuje perfektně, reaguje na sytič. Volnoběh jsem naladil na 1000-1100 otáček. Podtlaky jsem srovnal při volnoběhu, zahýbal šroubama na nastavení směsi... Motor na to taky reaguje podle očekávání. Ale prostě při přidání plynu , když otáčky přeskočí 2000 začne motorka střílet do výfuku. Do té doby se ručičky tlakoměru taky pohybují zhruba stejně. Když přidá plyn na každém válci zvlášť, chová se to stejně.
Tak jsem toho nechal a šel dodělat kamarádovo auto...
Podnět k zamyšlení:
Motor je z roku 95, zbytek mašiny z 87 - Je nějaký rozdíl v zapalování mimo podtlakové regulace předstihu u novějšího typu?
Vlastník | Hanz.D. | |
---|---|---|
Vloženo | 10.8.2019 | |
Aktualizováno | 16.7.2020 | |
Zobrazeno | 1 441x |