PROFIL MOTORKY

Honda SLR 650 (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Martyp
Vloženo 1.2.2019
Aktualizováno 25.9.2019
Zobrazeno 1 119x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 13.06.2019, Uskutečněno: 01.11.2018, Zhlédnuto: 17x


Tak taková ta "hrubá práce" by byla cca hotová, takže bylo třeba se zaměřit na celkovej vzhled a na nějaký detaily, jako je jinej budík, držáky nádobek brzdovky atd...
Jako první bylo potřeba usadit nádrž...Ta díky tomu, že je Hondí, sedla na přední držáky na rámu jak prdel na hrnec, jenže bylo nutno vyrobit držák a srovnat polohu a sklon nádrže, šlo se teda na věc.
Obecně nemám moc rád vaření na rám atd (no jo, pořád jsem si nechával v hlavě myšlenku, "co kdybych to někdy chtěl dát do původního stavu" - blbost!..stejně to už nikdy neudělám ), tak jsem šel cestou komplet výroby a využití původních prvků, závitů atd. Nakonec přibyla jen jedna díra do rámu a v ní se zabydlela nejtovací matice. Držák se povedl, nádrž je kam dát...Jen by to taky chtělo, aby taky trochu vypadala..
Pořád jsem přemejšlel, jakou barvu...Jeslti to bude jednobarevný, nebo nějakej pruh, když jo, tak odkud kam atd, budou to Gulf barvy, nebo co? Mno, jelikož jsem autista na modrou, tak v tom jsem se ujistil celkem rychle...Pak přišla myšlenka, zda v kombinaci třeba s oranžovou, nebo jak? To by zas asi moc svítilo..Nebo Honda barvy? No nápadů a myšlenek proběhlo fakt hodně, ale nakonec jsem se rozhodl pro modrou v kombinaci s šedou...Pak ještě, jestli lesk, nebo mat...Vyhrál lesk v rámci praktičnosti...Řekl bych, že nakonec to nedopadlo vůbec špatně a kombinace s hnědou sedačkou vypadá fajn...Ale práce na tom bylo dost, né že ne..Přeci jen život takový nádrže za ty desetiletí nějakej šrám přinese...

Jak už jsem zmiňoval, mám rád retro v kombinaci s moderníma prvkama, takže jsem si řekl, že by nebyly špatný třeba karbonový držáky nádobek...Sehnal jsem matroš, řezal, brousil, vrtal...A myslím, že výsledek není zlej, jak na řidítkách, tak na pumpě zadní brzdy, kam se i zároveň nastěhovala malá nádobka..

Laboroval jsem taky jak přidělat budík, na klemy řidítek ne, to je vysoko, ale vařit na brejle, to ne...Další volná díra se závitem, jako na spoustě motorek...neexistuje..Takže zas vyrobit držák, adapter a šup tam s tim...

Zadní blatník už svoje místo i tvar má, nalakovanej je taky, takže přidělat světýlko a může se usadit...

Zbývá tedy ještě vyrobit držák sedačky a pak už se můžu pustit do toho, co tak nesnáším...ELEKTRIKA! ...

...tohle vše proběhlo v podstatě někdy mezi listopadem a lednem...A od tý doby sem na to v vesměs nehráb, nějak se mi nedostává volnýho času..

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marián81 (0) napsal 13.06.2019 v 20:03

suprcool!

Sete (36) napsal 13.06.2019 v 13:01


Nejnovější záznamy v deníku
  • Vrčí to!

    Jo, je pozdě, jo, je konec sezóny, ale jo, podařilo se a vrčí to, jezdí to...Původní cíl byl stihnout na jaře Motoemotion v Nedamově, ale to jaksi neklaplo, během léta (opět) nebylo tolik času dotáhnout to najednou, ale

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.09.2019
    Uskutečněno: 22.09.2019
    Komentářů: 4x
  • Vejfuk, předek jinak, brzda, gumy a stupačky

    Další, co bylo potřeba poladit byl vejfuk, ty dva mega bojlery pod sedačkou šly pryč...Místo nich jsem měl představu o 2-1 do kornoutu...Tak jo, tlumič jsem sehnal tvarově vyhovující, ale ještě bylo nutný to nějak kultiv

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.02.2019
    Uskutečněno: 01.08.2018
    Komentářů: 4x
  • Už se to rozjelo trochu víc...

    Ač na to mám čas vesměs jen o víkendech a dovolenejch a není to jediný, co bych dělal, tak se to sice trochu táhne, ale přece se to hejbe... Na jaře 2018 přišlo komplet odstrojení svršků + zkouška a nějaké letmé pasov

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 05.02.2019
    Uskutečněno: 01.05.2018
    Komentářů: 4x


TOPlist