Po dvacetisedmi měsících od pořízení, přichází řada na servis po 36.000km. Jelikož je po záruce tak ve vlastní režii.
36 tisíc, to je "velký servis", to máme výměnu:
- Oleje v motoru
- Oleje v kardanu
- Vzduchové filtry
- Svíčky
Náplně pro letošní rok vybírám od Francouzské společnosti Motul . Filtry a svíčky od Amerických společnosti K&N a NGK.
Výměna oleje je poměrně triviální. Olejová vana má dva výpustné šrouby.
Olejový filtr je dobře dostupný.
Jako nové vzduchové filtry jsem zvolil pratelné K&N.
Trochu oříšek je výměna druhé svíčky na předním válci, kde pro povolení je velmi špatný přístup přes rám motorky a je zapotřebí použít krom ořechu i nádstavec a kloubek na Golu.
Spotřebák mě vyšel na 4.035,- Kč
Motorový olej - MOTUL 5100 ESTER 4T, 10W-40, 4L = 669,- Kč
Olejový filtr - HIFLO filtro HF138 = 149,- Kč
Převodový olej - MOTUL GEAR 300, 75W-90, 1L = 339,- Kč
Vzduchový filtr - K&N SU-1806-9457 = 2.739 Kč /sada
Svíčky - NGK 3478 = 139,- Kč/ks
-
-
Olejový filtr je dobře dostupný.
-
K&N vzduchový filtr
-
dvě svíčky (zasebou) předního válce
-
MOTUL 5100 ESTER 4T, 10W-40, 4L
-
Převodový olej - MOTUL GEAR 300, 75W-90, 1L