Během týdne jsem seřídil ventilové vůle + výměna svíčky za iridiovou NGK. Byly vyměněny lamely spojky, zesílené pružiny a ložisko vypínacího mechanismu spojky. Vyměněn olej 10w50 + olej. filtr MIV. Vyměněna nemrznoucí směs v chladící soustavě 50:50, očištěny všechny kontakty, el. spoje a přepínače, ošetřeno kontaktolem. Nové relé ventilátoru, nová H4 phillips cristal vision, brzdové LED, spz LED sufit. Vyměněn hydraulický olej v monoshocku motul 15 (305ml), vyměněny gufera a stírací kroužky all bals předních vidlic, nový olej motul 15 (2x558ml).Umístěn teploměr oleje na řídítka + senzor. Vyměněn přední brzdový kotouč EBC 290x100x4 + brzdové destičky + brzdová kaplina, vyměněn zadní brzdový kotouč NG 230x100x4,5 + brzdové destičky + brzdová kapalina. Přestříkání palivové nádrže černou barvou. Vyčištění a naolejování vzduchového filtru, zakoupen vdech sání, karburátor osazen 150 triskou a R jehlou. Nabití baterie, namazaní řetězu. Svod omotán termopaskou a laďený výfuk nově vycpán vatou (nekonečným vláknem).
-
Ventilové vůle, výměna podložek
-
Spojka
-
Spojkové lamely
-
Přední brzda a vidlice
-
Výměna oleje, gufer a stíracích kroužků
-
Výměna oleje v monoshocku
-
Montáž zadního tlumiče
-
Termopáska
-
Vata do výfuku
-
Zadni brzda
-
Časování ventilů 1
-
Časování ventilů 2
Ahoj, ten olej v monoshocku vyměnuješ tak že ho kompletně rozebereš, nebo je na to snadnější metoda? Měl jsi ho někde na repasu? Mě čeká brzy na klr repas nebo výměna za jiný, pokud ho seženu, začíná prolínat olej. Díky..
dukladny servis