PROFIL MOTORKY

Jawa 650 Classic (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CZJawa
Vloženo 22.3.2011
Aktualizováno 2.3.2012
Zobrazeno 9 446x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Základní servis a zase problém...

Vloženo: 16.09.2018, Uskutečněno: 16.09.2018, Stav tachometru: 9408 km, Zhlédnuto: 14x


Po opravdu dlouhe době víc jak 4roky jsem se konečně dostal k napsání nějakých zkušeností s tímhle Pekelným strojem. Za 4 roky najeto pouhých 1000km, tomu se nedá ani divit, motorka je naleštěná pod plachtou v garáži a raději jezdím na 640 nebo na Hondě, aby se něco nestalo, případně abych nastartoval...
Během těch 4 let jsem byl loni na STK, kde došlo ze strany technika k nepříjemné buzeraci ohledně výfuku. Tvrdě na mě tlačil, že mi technickou nedá, protože výfuk nemá homologaci. Vůbec nebral v potaz informace, že motorka je komplet originál bez jediné úpravy, tak jak vyjela z továrny, prostě nenašel Ečko. Nakonec jsem samolepku sice dostal, ale jsem zvědav jak to bude příští rok...
Loni jsem kupoval novou baterii, ta původní už měla doslouženo, koupil jsem tu stejnou jaká byla z výroby VARTA
No a letos jsem se rozhold, opět vyměnit olej + chladící kapalinu a brzdovku.
Olej jsem použil Motul 4T 5100 10W40 + olejový filtr, chladící kapalinu Fridex G48 Ready -30°C ( na místo zakoupené G13 červené ) protože jak mi bylo řečeno, tyhle kapaliny se nesmí míchat (původní je modro/zelená vs červená). Výměna v pohodě, jen mě překvapilo, že po vypuštění vytekl skoro předsně jen litr, stejné množství jsem doplnil, hladina je asi 1-2cm pod víčkem chladiče.
Po nastartování bohužel opět problém - trvale svítí zadní brzda, broblém v rozpadlém spínači na řidítkách. Tohle je opravdu smutná písnička, že na téhle motorce, při tak minimálním nájezdu se dějou tyhle věci. Radějinekomentovat

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
milan1963 (278) napsal 17.09.2018 v 10:37

S mojí 650 jsem na STK problém s výfukem nikdy neměl, i když "E" opravdu nemá. Že má motorka chyby se obecně ví, o tom spínači ale slyším poprvé. Na té mojí jsem po vychytání "mušek" najezdil spokojeně 40 tisíc kilometrů - pouze s výměnou regulátoru. Nechci ti radit , ale - víc jezdi. Závady se projeví víc najednou, sice to znamená víc investic najednou, ale z Jawy 650 se stane běžně použitelná motorka.

CZJawa (9) napsal 16.09.2018 v 15:50

Ten vejfuk je hnusnej s tím souhlasím, ale po té dlouhé době co ji mám jsem si zvykl a ani mi to už tak nejpřijde. Asi bych si těžko představil něco jiného, bylo to tak vymyšlené jako celek a jinou takovou Ježibabu nenajdeš, tedy snad Sportard

Sema (23) napsal 16.09.2018 v 15:44

No, co na to říct

elvis78 (140) napsal 16.09.2018 v 15:40

Tak s tím vejfukem to je trapný.Technika bych asi zjebal protože to není možný, tohle.Jinak ten vejfuk je hnusnej ale to asi víš To že se motorka pouze působením času rozpadá, to je dost smutný.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Rodewisch 2014

    Loni jsem záznam z Rodewische tak nějak nestihl zanést do deníku, tak alespoň letošní přírůstek. Po údržbě jel Klacík naprosto v pořádku,bohužel počasí až tolik nepřálo, tak že jsme 3x dostali pořádnou sprchu. Nic méně

    Typ: Sraz
    Vloženo: 23.05.2014
    Uskutečněno: 01.05.2014
    Tachometr: 8420km
    Komentářů: 2x
  • Dlouhá to doba

    Tak od posledního záznamu uběhlo moře času. Co napsat - Classic žije :-D , protože loni jsme toho spolu moc nenajeli tak jsem se po zimě vrhnul na základní údržbu. Výměna svíček Brisk BR12S , vzduchový filtr Filtron A

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.05.2014
    Uskutečněno: 30.04.2014
    Tachometr: 8070km
  • Zavírání šoupátek Mšeno 2012

    Závěrečná akce Jawaveteran klubu Mšeno. Počasí na 1 i rychlost vyjížďky byla lepší než posledně :-D tak ,že okolí Kokořína bylo opravdu SUPER rajče : http://czjawa.rajce.idnes.cz/Zavirani_soupatek_Mseno_2012/

    Typ: Sraz
    Vloženo: 16.09.2012
    Uskutečněno: 16.09.2012
    Tachometr: 7240km


TOPlist