Takže jsme s do toho pustili: v neděli 28.01.2019 od 9:00 ráno jsem byl připraven v pozoru u Jiří "Ejs" Procházka alias "ČERNÁ OVCE " na dílně. Začali jsme demontáží stávajících kapot. Poté proběhlo doplnění "čerstvého" benzínu, co jsme přivezl v 5l kanystru, přepnutí na rezervu, vložení dobité baterie a po roce stání a kratším přemlouvání nastartovala a po chvíli ohřátí motorového oleje, došlo na jeho vypuštění. Tomu předcházel doslova zápas kdo z koho mezi K&N Olejovým filtrem a Jirkou. Ze začátku měl navrch filtr a statečně odolával Jirkovým pokusům o uvolnění ať už za použití klíče, přípravku na uvolňování filtrů takzvané "trhačky", až došlo ve 3. kole na použití hrubé síly a filtr se odporoučel do věčných lovišť poté co dostal přes šroubovák několik cílených zásahů kladivem a šroubovák posloužil jako páka na jeho uvolnění. Nemluvě o tom, že k filtru je přes spodní chladič přístup jak k penězům a potřebovali by jste mít ruce jak malej Japonec. Dle záznamu v deníku proběhla výměna oleje přesně po ujetí 1.710 km od poslední výměny 13. 04. 2013 tzn. po téměř 5 letech stání v garáži, zatímco jsem vesele jezdil a cestoval s manželkou na CBR 1100 XX. No nic, zatímco do vypouštěcí olejové vany odkapávaly zbytky starého oleje, začala diagnostika elektroinstalace a zkoušení jednotlivých komponentů H.I.D. Bi-Xenonové sady, která opět nefungovala. Chyba byla v odpáleném levém slim balastu, který pravděpodobně nevydržel teplo od motoru, protože jediné místo, kde bylo možné jej uchytit, bylo na vnitřní části boční kapoty. Další lahůdkou byla demontáž plexi z přední kapotáže zakoupené v roce 2012 na eBay, ke které jsem tehdy pořídil na okrasu z Anglie z e-shopu DavidSilverSpares.co.uk "nové" Honda Genuie part no.: 64206-ML0-700 hliníkové černě lakované piny po 6 ks a stejný počet podložek 64206-MJ0-000 . POZOR!! tento originál Honda spojovák je pro jednorázové použití , jak jsme s Jirkou zjistili a jejich vyndání (při kterém nejde je nezničit) tak, aby nedošlo k poškození laku na původní kapotě, nebo prasknutí SKIDMARKS double bubble plexi byl očistec, který bych Vám nepřál. Soudruzi v Japonsku při výrobě asi nepočítali s tím, že někdo bude chtít plexi nebo přední kapotu měnit nejen při pádu. No nic. Jedeme dál .. spasování zadní nové kapotáže ze 3 dílů se dle přiložených fotek neobešlo bez vrtání na uchycení dolní a horní svorky zámku na klíč pod sedlem spolujezdce a vyfrézování většího otvoru pro zámek, tak aby prošel skrz. Další díl co dělal neplechu byl středový "H" plast, kterému dle fotek při porovnání s původním originálem chyběl zcela držák na horní šroub uchycení zadního světla. Spasování s bočními kapotami proběhlo navrtáním bočních kapot v místě kde končí sedlo spolujezdce a použitím navrtaného plíšku, který zespoda všechny 3 díly zadní kapotáže zpevnil. Zadní světlo drží ještě v boční kapotě na spodním levém a pravém šroubu a celá část je tak zafixována a po použití nového spojovacího materiálu od Jirky byl podsedlák uchycen na svém místě. Poslední na čem jsme se shodli že v neděli Jirka udělá, byl přední blatník. Zde bylo zapotřebí z původního demontovat úchyty a přidělat je do nového blatníku, který byl jen ABS plast bez jakéhokoli dalšího příslušenství, právě v podobě spojovací materiálu. Samotná výměna a uchycení na své místo byla už jen otázka několika minut .. pokračování v dalším příspěvku .. servis - 2. DEN
Vlastník | Joshua.VFR | |
---|---|---|
Vloženo | 26.8.2008 | |
Aktualizováno | 4.2.2014 | |
Zobrazeno | 11 304x |
Hmm, těším se na pokračování.