PROFIL MOTORKY

Honda VFR 400 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Joshua.VFR
Vloženo 26.8.2008
Aktualizováno 4.2.2014
Zobrazeno 11 304x
HODNOCENÍ PROFILU OD 38 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 30.01.2018, Uskutečněno: 28.01.2018, Stav tachometru: 56513 km, Zhlédnuto: 24x


Takže jsme s do toho pustili: v neděli 28.01.2019 od 9:00 ráno jsem byl připraven v pozoru u Jiří "Ejs" Procházka alias "ČERNÁ OVCE " na dílně. Začali jsme demontáží stávajících kapot. Poté proběhlo doplnění "čerstvého" benzínu, co jsme přivezl v 5l kanystru, přepnutí na rezervu, vložení dobité baterie a po roce stání a kratším přemlouvání nastartovala a po chvíli ohřátí motorového oleje, došlo na jeho vypuštění. Tomu předcházel doslova zápas kdo z koho mezi K&N Olejovým filtrem a Jirkou. Ze začátku měl navrch filtr a statečně odolával Jirkovým pokusům o uvolnění ať už za použití klíče, přípravku na uvolňování filtrů takzvané "trhačky", až došlo ve 3. kole na použití hrubé síly a filtr se odporoučel do věčných lovišť poté co dostal přes šroubovák několik cílených zásahů kladivem a šroubovák posloužil jako páka na jeho uvolnění. Nemluvě o tom, že k filtru je přes spodní chladič přístup jak k penězům a potřebovali by jste mít ruce jak malej Japonec. Dle záznamu v deníku proběhla výměna oleje přesně po ujetí 1.710 km od poslední výměny 13. 04. 2013 tzn. po téměř 5 letech stání v garáži, zatímco jsem vesele jezdil a cestoval s manželkou na CBR 1100 XX. No nic, zatímco do vypouštěcí olejové vany odkapávaly zbytky starého oleje, začala diagnostika elektroinstalace a zkoušení jednotlivých komponentů H.I.D. Bi-Xenonové sady, která opět nefungovala. Chyba byla v odpáleném levém slim balastu, který pravděpodobně nevydržel teplo od motoru, protože jediné místo, kde bylo možné jej uchytit, bylo na vnitřní části boční kapoty. Další lahůdkou byla demontáž plexi z přední kapotáže zakoupené v roce 2012 na eBay, ke které jsem tehdy pořídil na okrasu z Anglie z e-shopu DavidSilverSpares.co.uk "nové" Honda Genuie part no.: 64206-ML0-700 hliníkové černě lakované piny po 6 ks a stejný počet podložek 64206-MJ0-000 . POZOR!! tento originál Honda spojovák je pro jednorázové použití , jak jsme s Jirkou zjistili a jejich vyndání (při kterém nejde je nezničit) tak, aby nedošlo k poškození laku na původní kapotě, nebo prasknutí SKIDMARKS double bubble plexi byl očistec, který bych Vám nepřál. Soudruzi v Japonsku při výrobě asi nepočítali s tím, že někdo bude chtít plexi nebo přední kapotu měnit nejen při pádu. No nic. Jedeme dál .. spasování zadní nové kapotáže ze 3 dílů se dle přiložených fotek neobešlo bez vrtání na uchycení dolní a horní svorky zámku na klíč pod sedlem spolujezdce a vyfrézování většího otvoru pro zámek, tak aby prošel skrz. Další díl co dělal neplechu byl středový "H" plast, kterému dle fotek při porovnání s původním originálem chyběl zcela držák na horní šroub uchycení zadního světla. Spasování s bočními kapotami proběhlo navrtáním bočních kapot v místě kde končí sedlo spolujezdce a použitím navrtaného plíšku, který zespoda všechny 3 díly zadní kapotáže zpevnil. Zadní světlo drží ještě v boční kapotě na spodním levém a pravém šroubu a celá část je tak zafixována a po použití nového spojovacího materiálu od Jirky byl podsedlák uchycen na svém místě. Poslední na čem jsme se shodli že v neděli Jirka udělá, byl přední blatník. Zde bylo zapotřebí z původního demontovat úchyty a přidělat je do nového blatníku, který byl jen ABS plast bez jakéhokoli dalšího příslušenství, právě v podobě spojovací materiálu. Samotná výměna a uchycení na své místo byla už jen otázka několika minut .. pokračování v dalším příspěvku .. servis - 2. DEN

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DejvGSR (52) napsal 30.01.2018 v 18:43

Hmm, těším se na pokračování.


Nejnovější záznamy v deníku
  • prodloužení platnosti STK na Magistrátu v Kladně

    Dnes ráno jsem na druhé motorce (CBR 1100 XX Blackbird) přijel před Magistrát Kladno, kde se nachází Registr vozidel. Zaparkoval, odmontoval SPZ a s velkým TP se vydal do budovy k automatu pro pořadové číslo. Podotýkám ž

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 23.05.2019
    Uskutečněno: 23.05.2019
    Tachometr: 56871km
  • nová - sada pneu Bridgestone BT-016 PRO

    Bridgestone BT-016 PRO Hypersport 120/60 R17 M/C (55W) + 160/60 ZR18 M/C (70W) TL obojí pneu DOT KW-28/18 (09.07.2018 až 15.07.2018) jedná se o pneu "novinku" z roku 2011 (další nástupci řady => S20, S21 ani novink/cestovani/?act=poi&did=3390

    Typ: Koupě
    Vloženo: 24.01.2019
    Uskutečněno: 23.01.2019
    Tachometr: 56871km
    Komentářů: 1x
    POI: KH AUTO LH
  • nová - chladící kapalina Denicol 2l

    Chladící kapalina Denicol Sub Zero Water Cooler 2 objednáno u RAZZO.cz na e-shopu ZDE cena: 550,- Kč s DPH skladem na prodejně platba a doprava: Hotově / Kartou => Osobní odběr na prodejně = Zdarma Adresa a ko/cestovani/?act=poi&did=3388

    Typ: Koupě
    Vloženo: 16.01.2019
    Uskutečněno: 16.01.2019
    Tachometr: 56871km
    POI: Razzo - cr


TOPlist