renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 400 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Joshua.VFR
Vloženo 26.8.2008
Aktualizováno 4.2.2014
Zobrazeno 11 282x
HODNOCENÍ PROFILU OD 38 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 31.01.2018, Uskutečněno: 29.01.2018, Stav tachometru: 56513 km, Zhlédnuto: 13x


Takže slíbené pokračování .. v pondělí jsem si vzal v práci dovolenou a v 9.00 hodin ráno už jsem byl opět u Jiří "Ejs" Procházka alias "ČERNÁ OVCE " na dílně. Začali jsme sundáním nádrže a kontrolou AirBoxu v jakém stavu je pratelný a před lety na zakázku dělaný vzduchový filtr s větší proustností (protože K&N na NC30 nemá vzduchový filtr v nabídce). Bylo zapotřebí vyčistit, odmastit a znovu naimpregnovat vnitřní plastovou část AirBoxu přípravkem MOTUL Air Filter Oil Spray (olej speciálně vyvinutý pro údržbu pěnových vzduchových filtrů, efektivně zadržuje prach, bláto, písek pro větší životnost motoru a zabraňuje vniknutí vody do filtru). Samotný filtr byl čistý, naimpregnovaný. Poté jsme se shodli s Jirkou na definitivní demontáži sady H.I.D. Bi-Xenonů a navrácení se k původní elektrice s H4 žárovkami s tím rozdílem, že jsme se rozhodli použít H4 LED C6 6000K žárovky. Zatímco Jirka dělal elektriku světel a předních blinkrů, já sednul do auta a jel do Jesenice do kamenné prodejny e-shopu pro sadu nových LED žárovek. Jediné místo dle Googlu, kde je měli v okolí Prahy skladem a né na objednání do 3 dnů. Poté co jsem se vrátil, měl Jirka elektriku světel i blinkrů hotovou, světla demontována a tak jsme provedli uchycení nových H4 LED žárovek do světlometů, jejich zafixování a překrytí originální gumou proti vlhkosti, uchycení a zapojení světlometů zpět na své místo a test funkčnosti žárovek. Byli jsme oba překvapeni intenzitou osvětlení srovnatelnou s Bi-Xenony. Další na řadu přišla "V" přední část kapotáže (srdíčko), kde jsem si přivezl sebou z garáže zbytek černě lakované Alu mřížky od firmy Tahokov a požádal Jirku, aby v "srdíčku" nahradil středovou provrtanou ABS plastovou část právě touto mřížkou, pro lepší proudění a chlazení vzduchem. Takže proběhlo trochu řezání, broušení, šroubování, lakování a výsledek můžete vidět na přiložených fotografiích. Po zaschnutí barvy jsme se pustili do smontování a spasování spodní části bočních kapot a předního "V" upraveného dílu. O přesnosti a lícování jednotlivých dílů kapot dle přiložených fotek nemůže být moc řeč, což se u čínských kapot dalo očekávat, leč po utažení spojovacím materiálem ten rozdíl naštěstí není moc vidět. Další čas byl věnován uchycení těchto kapot na motocykl, spojení s přední maskou a horními bočními kapotami. Zacvakávací plastový mechanismus zámečků horních bočních kapot se zámečky přední masky je opět tragický, stejně jako u předchozí sady kapot a díly k sobě moc nepasují. Chtěl bych někdy vidět tohle spojení u originál kapot. Mezera naštěstí není moc velká, takže při pohledu zblízka je to znát, ale pár kroků od motorky si toho troufám tvrdit nevšimente (doufám) pokud vás na to někdo neupozorní. Poté už zbývalo jen našroubovat zpět RD-Moto padáky (dělané na zakázku pro tento typ motocyklu před lety u p. Drašnara) a dle manuálu dolít 2,5l motorového oleje10W40. Ještě jsem tu nenapsal, že během servisních úkonů a prací s kapotážemi jsem celý odstrojený motocykl důkladně očistil od usazeného prachu a nečistot. Destičky jsou o.k., řeťez vyčištěn a namazán, brzdovka čirá, chladící kapalina doplněná, světla svítí, blinkry blikají, houkačka houká. Tak snad když počasí dovolí, zajedu ze servisu dotankovat benzín do plnejch a dohustit gumy (Bridgestone Battlax BT-016 DOT 07 a 08 měsíc / 08 rok kupované a nazuté 2012, najeto mají zadek: 4083 km a předek jen 2557 km, ale měkké už moc nebudou) na nedalekou benzínku a pak se přesunu po vlastní ose zpátky do Prahy do garáže. Píšu si .. další položka na seznamu: Nová sada gum Bridgestone Battlax BT-016 PRO. Díky za pozornost pokud jste dočetli až sem a u dalšího zápisu v deníku se s Vámi opět těším na viděnou. Tak krátkou zimu a v sezóně 2018 kolama dolů. P.S.: pro @Keruta kapoty co jsme sundali mám zatím v krabici doma v hostovském pokoji, než je převezu do garáže, tak se ti je pokusím zvážit (zadní 3 plasty jsou origo) a pošlu PM.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • prodloužení platnosti STK na Magistrátu v Kladně

    Dnes ráno jsem na druhé motorce (CBR 1100 XX Blackbird) přijel před Magistrát Kladno, kde se nachází Registr vozidel. Zaparkoval, odmontoval SPZ a s velkým TP se vydal do budovy k automatu pro pořadové číslo. Podotýkám ž

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 23.05.2019
    Uskutečněno: 23.05.2019
    Tachometr: 56871km
  • nová - sada pneu Bridgestone BT-016 PRO

    Bridgestone BT-016 PRO Hypersport 120/60 R17 M/C (55W) + 160/60 ZR18 M/C (70W) TL obojí pneu DOT KW-28/18 (09.07.2018 až 15.07.2018) jedná se o pneu "novinku" z roku 2011 (další nástupci řady => S20, S21 ani novink/cestovani/?act=poi&did=3390

    Typ: Koupě
    Vloženo: 24.01.2019
    Uskutečněno: 23.01.2019
    Tachometr: 56871km
    Komentářů: 1x
    POI: KH AUTO LH
  • nová - chladící kapalina Denicol 2l

    Chladící kapalina Denicol Sub Zero Water Cooler 2 objednáno u RAZZO.cz na e-shopu ZDE cena: 550,- Kč s DPH skladem na prodejně platba a doprava: Hotově / Kartou => Osobní odběr na prodejně = Zdarma Adresa a ko/cestovani/?act=poi&did=3388

    Typ: Koupě
    Vloženo: 16.01.2019
    Uskutečněno: 16.01.2019
    Tachometr: 56871km
    POI: Razzo - cr


TOPlist