Po 5ti letech od koupě dostala Jawka původní kamufláž . Původní majitel ji totož přestříkal na červeno, ale bílá je bílá . Během přestrojení je vyskytlo pár problémů - nepřivařené levé madlo již z výroby, instalace nových (origo) blinkrů - jiný rozměr trubičky, jiný závit oproti původním. Repase kotoučové brzdy kterou jsem si vyzkoušel už loni na Trampu byla bez problémů a k tomu doplněna panceřová hadice podle Jenikova návodu. Při výměně nádrže trochu prosakoval kohoutek, tak jsem ji celou opět vyprázdnil, při otočení mi zůstal v ruce, kdyby byla nádrž plná, nechci domyslet.. Bohužel jedem problém se novým kabátem nevyřešil a nevyřeší a to je neustálé škubání v nízkých otáčkách, doufám že seženu někoho kdo mi s tím dovede pomoct. http://czjawa.rajce...vzhled_repase_brzdy/
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Loni jsem toho moc nenajel, tak alespoň dopřeju Jawičce ´servis´.
Demontáž a vyčištění karburátoru, potom co používám už jen výhradně Verva 100 + Mogul Alfa 2T v poměru 1:40, žádný hnus se v karburátoru nekonal.
Po zku
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 16.06.2021 |
Uskutečněno:
| 12.06.2021 |
Tachometr:
| 23100km |
-
Dneska se prostě všechno povedlo, SUPER počasí (i když ráno bylo jen 8C), SUPER účast a nádherná vyjížďka.
V kontextu toho marastu co lítá všude okolo nás - byla dnešní vyjížďka jako pohlazení na duši!
Tak AHOJ při Vym
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 20.09.2020 |
Uskutečněno:
| 20.09.2020 |
Tachometr:
| 23050km |
Komentářů:
| 1x |
-
Tradiční setkání motocyklů československé výroby ve Mšeně.
Pohodová akce Mšenského Veterán Klubu
https://czjawa.rajce.idnes.cz/Setkani_motocyklu_ceskoslovenske_vyroby_2020_Mseno
Typ:
| Sraz |
Vloženo:
| 22.08.2020 |
Uskutečněno:
| 15.08.2020 |
Komentářů:
| 1x |
Krásná práce
pěkné
Moje motorka taky pořád škubala. Léta jsem zkoušel všechno možný ale nic moc jsem nevyřešil. Cukala v nízkých otáčkách při lehce otevřeném plynu (při pomalé jízdě) a nejvíc při deceleraci a brzděním motorem.
Dost se to zlepšilo, když jsem uvedl karburátor do továrního nastavení (trysky, poloha jehly a správné seřízení bohatosti a nový vzd filtr). Cukání při deceleraci jsem odstranil následným snížením volnoběhu. Když je vysoký volnoběh motorka je při deceleraci ucukaná jako blázen.
Nakonec jsem si nechal poradit a koupil karburátor Dellorto (na bazaru za cca 650,- i s poštovnym). Vyzkoušel jsem z Aprilie RS 125, ale nakonec jezdím karb z Hondy NSR 125. Motorka je klidná, míň žere, míň kouří, líp startuje a jede jak blázen. Nárůst výkonu je opravdu znát.
Jikov? Dík už ne