Tak měl být teplý víkend, koupání v ČR bída, tak jsem se rozhodl zajet si k moři.
Vzal jsem to přes Rakousko, Itálii, Slovinsko a na Krk. Na dva dny.
Na MT mám 39 litrů kufr. Sice to nevypadá moc závoďácky, ale je to hodně praktické. Tanklock givi s powerbankou a držák navigace a jelo se.
Člověk dobře pozná svoji motorku na takovém tripu. Na MTčku se dají skvěle užívat hodně klikaté silnice. Naopak dlouhé táhle zatáčky, které jsem si na zedovi strašně užíval, tak tady jsou o ničem. Motorka klopí tak nějak sama, takže člověk si nevyhraje.
Pořád ale strašně vysoký poserpruh.
Posed, sedlo, ruce, vše na MT dobrý. Trochu mě bolela ruka od spojky, takže chápu, že u faceliftovaného modelu snížili potřebnou sílu na spojku o 30 procent.
Brzdy paráda, akorát přední vidle se dost potápí a to ji mám skoro na max dotaženou. Takže při prudším brždění to rozhazuje moto a brzdná síla jde nejdříve do tlumičů.
Jízda přes 130km/h je nemyslitelná.
Motorka má ve 4-5.000 s Mivvem výkonnostní propad. Takže to odpovídá dyno grafu z Mivva.
Spotřeba fantastická. Tahal jsem si zatáčky a 4.1 - 4.3 litrů na sto. Nechápu. Bratr na SV650 vždy minimálně o litr víc.
Převodovka Yamaha tragédie. Furt z jedničky na dvojku kopu neutrál. Občas slušný rány. Ale funguje to.
Místo pod sedlem je nepoužitelné :) moc malé.
Skvěle to svítí.
A strašně to cuká. Pořád přemýšlím o přehrání SW z tracera. Prý se to dole zlepší, ale ztratí to hravost. Těžko říct.
Ale super výlet za mě :)
Vlastník | ZdeněkS | |
---|---|---|
Vloženo | 26.4.2017 | |
Aktualizováno | 8.8.2022 | |
Zobrazeno | 2 801x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
I za mě super výlet ta příroda je prostě boží. Zastesklo se mi po dalmácii