Trvalo to téměř rok. Po příjezdu ze školy jsem si na to konečně udělal čas a místo poflakování u počítače, televize nebo příprav do školy jsem šel do garáže mrknout se na Pionýra. Moc jsem nevěřil tomu, že to dneska opět pojede. Vyčistil jsem vše, co se vyčistil dalo (trysky, karburátor), zkontroloval jsem elektriku, zase všechno dal dohromady a vytáhl to ven. Na našlápnutí nereagoval. Odhodlal jsem se k roztlačování. Po chvilce se zdálo, že se chytl. Omyl. Pouze to škytalo, ale nepodařilo se mi udržet motor v chodu. Nastalo tlačení zpátky ke garáži. Vytáhl jsem svíčku, vyčistil ji a dal ji zpět. Jediné, co mně ještě napadlo, byla věc, kterou jsem zatím nikdy dělat nemusel, tudíž jsem s tím doposud neměl žádné zkušenosti. Rozhodl jsem mírně doladit směs. Opět jsem ho vytáhl na cestu a začal roztlačovat. Sice to chviličku trvalo, ale POVEDLO SE! Pionýr JEDE! Přesto, že už mám doma další dvě motorky (Simson S51 Enduro a Honda CBR 125R), byl jsem šťastnej jako když jsem na to jel poprvý. Jako by to bylo včera... Dále už jsem doladil nepatrné detaily. Doladil jsem volnoběh, aby mi to nechcípalo, dofoukal kola a spokojeně jsem si sedl na lavičku a chvíli na tento skvost hleděl a radoval se, že se opět vzmužil. Jsem zvědav, jak dlouho mu to vydrží. Doufám, že letošní sezónu bude dělat dobrotu a přes zimu se snad dočká nějaké generálky. Už ji potřebuje jako sůl.
Vlastník | Lubos92 | |
---|---|---|
Vloženo | 24.2.2007 | |
Aktualizováno | 25.6.2012 | |
Zobrazeno | 1 548x |