Honda VT 750C Shadow (2010)

Vlastník SlimM
Vloženo 11.4.2016
Aktualizováno 20.7.2020

Vloženo: 04.06.2017, Uskutečněno: 03.06.2017, Zhlédnuto: 15x

Praha, Stodůlky – Smíchov – Hloubětín – 611 – Sadská – Nymburk – Městec Králové – Nový Bydžov – 11 – Hradec Králové – Jaroměř – Nové Město nad Metují – Náchod – Nový Hrádek – Dobruška – Třebechovice pod Orebem – Pardubice – Heřmanův Městec – Čáslav – Sázava – Dolní Břežany – Radlice – Praha, Stodůlky

420 km

Loni v dubnu jsme si koupili krásné, velké a (skoro) kožené brašny. Má to ovšem pár „ale“. Nedají se zamknout. Každá brašna má tři přezky, které musíte neustále zapínat a rozepínat. Už po měsíci jsme ztratili jeden cvoček a když jsme loni v létě zmokli, tak nám koženka podél švů podivně nabobtnala. Ani po vyschnutí se už nevrátila do původní podoby. Po výměně sedla nám začalo vadit i to, že nemáme sjednocený design kůží. Možná to jsou hlouposti, ale docela nás to štve. Začal jsem se tedy poohlížet po jiné variantě. Něco oblého v černé barvě, voděodolné a se zámkem. Kufry, které by v ideálním případě kopírovali tvar zadního blatníku. Podařilo se mi něco takového na internetu objevit. Rozhodli jsme se kufry nejprve vyzkoušet, i když prodejce sídlí až u Náchoda. Máme dobrou záminku k celodennímu výletu.
Domluvili jsme návštěvu na jedenáctou hodinu, a protože nechceme jet po dálnici, musíme vyrazit v sedm ráno. Má to i výhodu – Praha je v sobotu tou dobou krásně průjezdná. Někde u Sadské je uzavírka. Bereme to tedy přes Nymburk, z čehož je zprvu navigace zmatená, ale nakonec se chytá a vede nás místy, kudy bychom možná nikdy nejeli. Dokonce jsme díky tomu ochutnali první letošní třešně!
Kousek za Hradcem Králové se dostáváme do kolony. Je tady práce na silnici a provoz řídí semafory. Tohle už naštěstí umíme, takže zdržení je zanedbatelné. V Jaroměři odbočujeme podél Metuje do Nového Města. Na tomto místě bych si dovolil malou poznámku. Myslím, že není dobrý nápad dávat na navigační cedule „Nové Město n. M.“, jelikož, člověk neznalý by mohl skončit o 100 kilometrů jižněji – v jiném Novém Městě! My naštěstí víme, kam jedeme a ani navigace zatím nezklamala.
Na místo určení dorážíme včas. Kufry se nám líbí a určitě je koupíme. Jen musíme počkat na originální upevňovací sadu. Až je budeme mít namontované na Šedivce, určitě to nafotím a dám do deníku.
Pomalu se blíží poledne a my dnes ještě pořádně nejedli, míříme proto do Náchoda, abychom našli nějaké občerstvení. Nevím, jestli se nám podařilo najít to nejlepší ve městě, ale restaurace Žampion na Masarykově náměstí má skvělé smažené žampiony.
Mírný problém nastává až při výjezdu z města. Jsou tu nějaké uzavírky, a tak mířím s tichým reptáním navigace někam do neznámých končin. Naneštěstí na mě už notnou chvíli pomrkává hladové oko, takže se snažím šetřit při každém sjezdu z kopce. Záchrana v podobě čerpací stanice přichází až v Dobrušce.
Domů míříme poněkud jižněji, než do Náchoda – nerad jezdím stejnou trasou. V Pardubicích přišlo malé překvapení. Zrovna dnes se tu koná Aviatická pouť, a protože jedeme na dohled od letiště, vidíme pár zajímavých kousků. Malou zastávku ještě děláme na náměstí v Čáslavi a odtud už frčíme po menších silničkách k domovu.