Během léta 2016 přestala Kawa startovat, startér cvaknul a už neotočil. Zkusil jsem dobít baterku, nepomohlo, tak jsem sezonu dojezdil tak že jsem parkoval na kopci nebo se nechal strčit. Motorka chytala na roztlačení dobře, od oka tak 5-10 km/h na roztlačení stačilo. Během zimy jsem startér vyndal, kouknul dovnitř, zjistil že měděný pásky na rotoru (snad jsem trefil materiál, kdyžtak mě opravte) jsou z půlky vypálený (kdyby chtěl někdo fotky, řekněte) a přemejšlel jestli nechat opravit nebo koupit nový. Do servisu se mi nechtělo, rozhodl jsem se že to vyřešim sám a co možná nejlevnějc. Nový startér 4500, repasovanej 2200...hmhm, donesu to elektrikáři do práce. To nemá cenu opravovat, to se ti za chvíli vysere znova. Dvojka za repas se mi zdála moc,, kouknul jsem po bouračkách a našel pána kterej prodával zr7 po dílech, domluvili jsme se na 700kč, super. Samotná výměna byla jednoduchá, nejsem expert, takže se držim poučky než to rozebereš vyfot si to. Takže, sundat řadičku, pak už můžeš sundat levej kryt, jseš u startéru, dva drátky pár šroubků, novej za starej, složit, cvak a jezdíme. Pro zkušený zbytečnej popis, pro blbouny jako já rada že to fakt neni tak složitý :)
Vlastník | kubamencl | |
---|---|---|
Vloženo | 5.3.2017 | |
Aktualizováno | 5.3.2017 | |
Zobrazeno | 2 496x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ