..po nandání všeho, jsem došel do fáze, kde je na dvou obrázcích v návodu sundání a nandání blinkrů na prodloužení.. kurwa to byla robota.. půlku motorky rozmontovat, plasty, sedla, cely zadní díl co drží značku a světlo.. kabely světel odpojit, vytáhnout ven.. šrouby onoho zadního plastového dílu jsou schovány pod madlama nosiče topcase, pod dalšíma plastama..
..jakmile je vše kde má, je třeba vyřešit protažení kabelů zpět ke svorkám.. je nutno vyvrtat díry průměru 8mm, aby šly protáhnout svorky blinkru..
..zpětná montáž a kompletace rozporcovaného zadku motorky je osvobozující, jde to už pak rychle.. snažil jsem se celý montproces dokumentovat, sice jen na mobil, ale snad je to dostačující.. výsledek se mi líbí i s tím prodloužením blinkrů, kufry by to mělo v pohodě unést, je fajn mít možnost sundat ty trubky a nekazit design motorky takovou klecí.. zatím tohle bylo nouzové řešení pro nízkou investici a použití kufrů z NC.. na hliníkáče a adekvátní nosiče budu muset pošetřit..
-
..spojení obou stran tyčí, ještě s neposunutýma blinkrama..
-
-
..sundaný blinkr, horko těžko, musím to celé rozmontovat..
-
..schované šrouby zadního pastu s spz..
-
..konečně povolený plast..
-
..prodlouženo, fčil namontit zpátky..
-
..no jo.. ale kam s kablama?..
-
..jednoduche ale destruktivní.. vyvrtat díry..
-
..detail díry..
-
..hotove zarobene.. dupačka jak cyp..
-
..s nahozenýma kuframa..
-
..vzdálenost od výfuku..
-
..vzdálenost kufrů od blinkrů..
-
..tož snad to něco aj unese..