Naznal jsem, že by nebylo marné vést tu deník ohledně údržby atp
Tuto zimu jsem si dal vážně práci a dva měsíce strávil pipláním se s každou blbostí.
Cíl byl, i když mašina byla naleštěná a bezproblémová už předtím, aby po zimě vypadala, jako kdyby vyjela z fabriky a jak se zdá, povedlo se to.
Výsledek:
-na tachu 61 380km
-nový lak na:
-ráfcích, kyvce, blatnících, rámu, horních brýlích, zadním madle, brzdových třmenech, hadičkách, centrálním tlumiči, krytu primárního kolečka, blinkrech, úchytech na zavazadla, přístrojové desce, svodech, chladiči, krytu svodů, zavažíčcích, veškerých šroubech, předních tlumičích, ovládání benzínu, stojánku
-plasty mají nový lak z loňska, ten jsem nyní jen rozleštil, vyleštil a navoskoval
-zkontrolovány, očištěny svíčky
-zkontrolovány, očištěny veškeré kontakty, hadičky
-vyčištěny karburátory
-nastaveny podtlaky, volnoběžná směs
-nové ložisko krku řízení
-nové rukojeti
-LCD displej (kvůli času) na řidítkách)
-instalováno trafo na 12V s 2 zásuvkami pro nabíjení mobilů
-vyčištěn, promazán, napnut řetěz
-vyčištěny, rozhýbány třmeny
-pro jistotu odvzdušněny brzdy
-nová chladicí kapalina (G11)
-nový olej a filtr (Shell 15w 50)
-nové a delší benzínové hadičky
-pročištěna, promazána plynová rukojeť kvůli hladčímu vracení se plynu
-veškeré hliníkové části vyleštěny do zrcadlova
Vlastník | kuceraz | |
---|---|---|
Vloženo | 9.2.2015 | |
Aktualizováno | 27.1.2021 | |
Zobrazeno | 2 856x |
nekdy mene znamena vice,tohle uz je spis kolotocarska atrakce,ale sto lidi sto chuti hlavne at slouzi