No to si dělaj prdel.
Ti Japončici nemaj vůbec estetické cítění.
Montují to jako BLACK EDITION a namontují na to chromované díly. A to ani nezmiňuji použitý spojovací material. Pořádně mě to tam rozčiluje, takže jsem od počátku hledal možnosti jak to změnit.
První počin je, plastové chromované blinkry nalakovat do černého lesku.
Většina lakýrníku se odstraňovaní chromu na tenkém plastu boji. Možnosti opískování jsou velmi omezené, takže zůstává jen chemické narušení chromu a následné vyhlazení. Nakonec jsem se dohodl s firmou JANKŮ AUTOLAKY s.r.o. - Ostrava .
Demontáž zadních blinkrů byla brnkačka. Po demontáži horní části vrchního krytu blatníku jsou kabelové spojky blinkrů snadno dostupné. Samotná demontáž blinkru z rámu je o povolení jedné matky.
Přední blinkry demontovat už byl větší oříšek. Kabelové spojky jsou schovány pod plastovým lemováním pod předním světlem. To ale lze sundat až po demontáži blinkrů. Tady ale vznikl závažný problém. Levý šroub který drží blinkr v rámu nejde povolit. Mordoval jsem to tak moc, že jsem odrovnal drážku křížového šroubu a přesto šroub nepovolil. Nepomohla ani brzdovka ani WD. Prostě tam držel a nechtěl ven. K hlavě šroubu byl napikaču přístup protože byl schovaný v tom plastu. Už jsem vytvářel scénaře odvrtavani a následnou likvidací škod.
Nakonec drže se hesla "co nejde silou, jde ještě větší silou" jsem při vykřivení plastového krytu a jeho nepříjemného vrzání použil kleště kombinované a šroub povolil.
Myslel jsem že odevzdám lakýrovi samotné plasty ale kabel s konektorem nešel vytáhnout a cvakat se mi ho nechtělo. Naštěstí to lakýra dobře oblepil a vše se podařilo k mé spokojenosti.
Fotogalerie:
Kucíííí, hodnocení a bodíky sbírám v profilu motorky
No podívejme na chachara... Pekelně pěkný stroj. AŤ ti dělá jen samou radost i v počtu najetých kilásků
Si děláš srandu ... GRATULUJI a přeji hodně najetých km
Pěkná strojovna,jen co je pravda a ten chrom tam opravdu nepatřil.