PROFIL MOTORKY

Suzuki M1800 IntruderR (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pe3k
Vloženo 8.2.2017
Aktualizováno 21.5.2017
Zobrazeno 3 690x
HODNOCENÍ PROFILU OD 55 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 26.02.2017, Uskutečněno: 25.02.2017, Stav tachometru: 1 km, Zhlédnuto: 9x


No to si dělaj prdel.
Ti Japončici nemaj vůbec estetické cítění.




Montují to jako BLACK EDITION a namontují na to chromované díly. A to ani nezmiňuji použitý spojovací material. Pořádně mě to tam rozčiluje, takže jsem od počátku hledal možnosti jak to změnit.
První počin je, plastové chromované blinkry nalakovat do černého lesku.



Většina lakýrníku se odstraňovaní chromu na tenkém plastu boji. Možnosti opískování jsou velmi omezené, takže zůstává jen chemické narušení chromu a následné vyhlazení. Nakonec jsem se dohodl s firmou JANKŮ AUTOLAKY s.r.o. - Ostrava .

Demontáž zadních blinkrů byla brnkačka. Po demontáži horní části vrchního krytu blatníku jsou kabelové spojky blinkrů snadno dostupné. Samotná demontáž blinkru z rámu je o povolení jedné matky.
Přední blinkry demontovat už byl větší oříšek. Kabelové spojky jsou schovány pod plastovým lemováním pod předním světlem. To ale lze sundat až po demontáži blinkrů. Tady ale vznikl závažný problém. Levý šroub který drží blinkr v rámu nejde povolit. Mordoval jsem to tak moc, že jsem odrovnal drážku křížového šroubu a přesto šroub nepovolil. Nepomohla ani brzdovka ani WD. Prostě tam držel a nechtěl ven. K hlavě šroubu byl napikaču přístup protože byl schovaný v tom plastu. Už jsem vytvářel scénaře odvrtavani a následnou likvidací škod.
Nakonec drže se hesla "co nejde silou, jde ještě větší silou" jsem při vykřivení plastového krytu a jeho nepříjemného vrzání použil kleště kombinované a šroub povolil.


Myslel jsem že odevzdám lakýrovi samotné plasty ale kabel s konektorem nešel vytáhnout a cvakat se mi ho nechtělo. Naštěstí to lakýra dobře oblepil a vše se podařilo k mé spokojenosti.



Fotogalerie:

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pe3k (1) napsal 01.03.2017 v 10:15

Kucíííí, hodnocení a bodíky sbírám v profilu motorky

MishanVTX (0) napsal 01.03.2017 v 10:11

No podívejme na chachara... Pekelně pěkný stroj. AŤ ti dělá jen samou radost i v počtu najetých kilásků

ji.ry (0) napsal 28.02.2017 v 20:52

Si děláš srandu ... GRATULUJI a přeji hodně najetých km

Rubi (45) napsal 26.02.2017 v 16:10

Pěkná strojovna,jen co je pravda a ten chrom tam opravdu nepatřil.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Servis 36.000 km

    Po dvacetisedmi měsících od pořízení, přichází řada na servis po 36.000km. Jelikož je po záruce tak ve vlastní režii. :-) 36 tisíc, to je "velký servis", to máme výměnu: - Oleje v motoru - Oleje v kardanu - V

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.05.2019
    Uskutečněno: 19.05.2019
    Tachometr: 36160km
  • Servis "dva roky"

    Dvouletá záruka na motorku skončila a to je čas kdy se o mazlíka můžu začít starat sám. :-) A čím jiným začít než potřebnými úkony po dvou letech provozu. - Výměnou chladící kapaliny, vyčištěním chladiče a narovná

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.05.2019
    Uskutečněno: 16.03.2019
    Tachometr: 33968km
  • Statistika 2018

    Statistika nuda je, má však cenné údaje, neklesejme na mysli, já vám to tu vyčíslím. //img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/02/468972_70feeb8e8812662541ce7f57f5e1e6f2.jpg V sezoně 2018 jsem projel: 16.594 k

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 08.01.2019
    Uskutečněno: 08.01.2019
    Tachometr: 33603km
    Komentářů: 4x


TOPlist